تحلیل قیمت فانتوم

۱۶۴ ۰ ۰ دیدگاه

سقوط قیمت بیت کوین به زیر 20 هزار دلار نشان می دهد که هنوز ترس شدید بر بازار حاکم است. این امر می تواند منجر شود که فانتوم (FTM) نتواند به بالای سطح مهم 0.25 بازگردد.

هنگامی که به نمودار 4 ساعته FTM نگاه می کنیم، تمایل به ریزش مشهود است. روند نزولی در قیمت 0.26 دلار یک سقف پایین تر (lower high) تشکیل داد، اما نتوانست بالاتر از این نقطه بسته شود. FTM همچنان می‌توانست کف‌های بالاتری (Higher Lows) را تشکیل دهد که با نگاه کردن به خط روند حمایتی بالارونده قابل مشاهده است.

احتمال بازگشت قیمت پس از آنکه کف 0.22 دلاری شکست، کمرنگ شد.

با توجه به نمودار 1 ساعته FTM، کف هایی که خط روند لمس می‌کند بسیار واضح است، اما طی چند ساعت اخیر این حمایت شکسته شده و قیمت FTM به پایین‌تر از Higher Low تشکیل شده رسیده است.

در حال حاضر RSI در تایم یک ساعته زیر 50 است و در رسیدن به عدد 60 ناکام بوده است. این بدان معناست که خریداران فاقد قدرت هستند. اندیکاتور CMF در حال حاضر زیر 0.05- است که نشان دهنده جریان خروج سرمایه از بازار است.

 در زمان نگارش این پست، FTM 0.24 دلار قیمت دارد. طی هفته گذشته، FTM شاهد کاهش 15.51 درصدی قیمت بود.  

سرمایه گذارانی که به دنبال ورود به یک موقعیت فروش (short) هستند، می توانند حد ضرر خود را در بالای سطح 0.25 دلار قرار داده و حد سود خود را در قیمت 0.2 دلار قرار دهند.

دیدگاهی برای این خبر منتشر نشده
userPic
در پاسخ به دیدگاه #
بالا