قیمت بیت کوین در تلاش برای حفظ حمایت ۲۰ هزار دلاری

۱۹۶ ۰ ۰ دیدگاه

پس از سقوط شدید بیت کوین در هفته گذشته، قیمت این رمزارز به مرز 20,000 دلار بازگشت. روز سه شنبه، بیت کوین تلاش کرد تا به بالای 21,500 دلار پیش روی کند اما با مقاومت مواجه شد و از آن زمان تاکنون به عقب برگشته است.

در زمان نگارش این خبر، قیمت بیت کوین 20,474 دلار است و ارزش بازار آن 390 میلیارد دلار می باشد. برای اینکه بیت کوین بتواند حرکت صعودی خود را آغاز کند، باید میانگین متحرک 200 هفتگی را در قیمت 22,500 دلار پس بگیرد و آن را به حمایت تبدیل کند.

Rekt Capital، تحلیلگر بازار ارز دیجیتال توییت کرد:

اگر بیت کوین نتواند میانگین متحرک 200 هفتگی را به حمایت تبدیل کند... در این صورت یکی از سناریوهای محتمل، تشکیل کف های نزولی جدید قبل از ایجاد محدوده انباشت برای اولین بار در زیر میانگین متحرک 200 هفتگی است.

فروش بیت کوین توسط ماینرها به نقطه اوج خود رسیده است. هفته گذشته، ماینرهای بیت کوین برای پوشش هزینه های عملیاتی خود، نزدیک به 9,000 بیت کوین فروختند. OnChainCollege، کاربر محبوب توییتر نوشت:

تسلیم شدن ماینرها نشانه‌ای است که می‌خواهید در بازارهای نزولی ببینید. هنوز ممکن است تا ماه‌ها شاهد نزول قیمت باشیم تا کف نهایی پیدا شود.

عرضه بیت کوین در صرافی ها

اگر بخواهیم از جنبه مثبت نگاه کنیم، عرضه بیت کوین در صرافی ها طبق داده های ارائه شده توسط شرکت تحلیل آنچین Santiment به کمترین میزان در 3.5 سال گذشته رسیده است. این شرکت افزود:

نسبت عرضه #بیت‌کوین همچنان در سطوح پایینی که آخرین بار در نوامبر ۲۰۱۸ مشاهده شده بود، باقی است. این بدان معنا است که مقدار فروش در آینده کاهش می یابد. در این میان، مقدار عرضه به صرافی‌ها به شدت افزایش می‌یابد که نشان‌دهنده قدرت خرید بیشتر است.

این واقعیت که بیت کوین در حال حاضر 70 درصد از اوج قیمتی خود فاصله دارد، سیگنال خوبی برای سرمایه گذاران بلندمدت است تا به جمع آوری این رمزارز بپردازند. سرمایه‌گذاران بلندمدت می‌توانند به‌جای تشخیص دقیق کف قیمت، مبلغ معینی را به طور منظم در این قیمت ها خریداری کنند تا از الان تا چهار سال آینده سودهای مستمری را به دست آورند. تماشای اینکه بیت کوین تا چه زمانی به نگهداری سطح حمایت 20,000 دلاری ادامه می دهد، جالب خواهد بود.

دیدگاهی برای این خبر منتشر نشده
userPic
در پاسخ به دیدگاه #
بالا