بیت کوین ممکن است به قیمت ۱۰,۰۰۰ دلار سقوط کند

۱۸۵ ۱ ۰ دیدگاه

اسکات ردلر (Scott Redler) از شرکت تریدینگ T3 در رشته توییتی نوشت که اگر گاوها نتوانند از سطح 17,600 دلار پشتیبانی کنند، قیمت بیت کوین ممکن است به 10,000 دلار سقوط کند.

در حال حاضر بیت کوین با قیمت 19,740 دلار معامله می شود و در تلاش است تا مومنتوم خود را بازیابد.

ردلر مدعی است که سپتامبر امسال به دلیل تعداد زیاد فرصت در بازار ارزهای دیجیتال بسیار «جالب» خواهد بود.

تا زمانی که قیمت بیت کوین در زیر سطح مهم 20,700 دلار باقی بماند، فشار نزولی ادامه خواهد داشت.

بیت کوین پس از آنکه در ماه جولای روند صعودی در پیش گرفت، در ماه آگوست عملکرد بدی را از خود به جا گذاشت. پس از آن که در ماه گذشته فدرال رزرو از ادامه سیاست پولی انقباضی سخن گفت، این ارز دیجیتال سقوط کرد.

ردلر همچنین پیش‌بینی کرده است که قیمت اتریوم می‌تواند حتی با وجود ارتقای مرج در هفته آینده، به زیر سطح 1,000 دلار کاهش یابد.

تأثیر ماه سپتامبر

بسیاری از معامله گران نیز بر این باورند که بیت کوین در این ماه عملکرد ضعیفی خواهد داشت. از لحاظ تاریخی، سپتامبر یک ماه وحشتناک برای بیت کوین بوده است. بیت کوین از سال 2013 تاکنون به طور متوسط 6 درصد در ماه های سپتامبر کاهش یافته است. بیت کوین تنها در سال های 2015 و 2016 توانست در این ماه سبز باقی بماند. در سال های 2014 و 2019، قیمت این ارز دیجیتال به ترتیب 19 درصد و 13.4 درصد سقوط کرد.

در این میان، فدرال رزرو ظاهرا در مسیر اعلام چند افزایش دیگر نرخ بهره است. معامله گران بر این باورند که بانک مرکزی برای مهار تورم، در شهریور امسال نرخ تورم را تا 75 واحد دیگر افزایش خواهد داد.

دیدگاهی برای این خبر منتشر نشده
userPic
در پاسخ به دیدگاه #
بالا