قیمت بیت کوین درگیر مقاومت ۲۴ هزار دلاری

۱۵۶ ۰ ۰ دیدگاه

بیت کوین (BTC) پس از باز شدن آخرین روز معاملاتی وال استریت در ماه جولای شاهد نوسانات جدیدی بود و از قیمت 24,000 دلار عبور کرد.

بیت کوین توانست تا قیمت 24,450 دلار برسد اما در نهایت به دلیل رشد مجدد دلار آمریکا با فشار فروش همراه شد و موفق نشد سطح 24,000 دلاری را حفظ کند.

شاخص دلار آمریکا (DXY) در طول معاملات وال استریت به رشد خود ادامه داد. تحلیلگران منتظر بسته شدن کندل ماهانه بیت کوین هستند تا بتوانند واکنش بعدی قیمت را پیش بینی کنند.

کریپتو تونی (Crypto Tony)، معامله گر فعال در توییتر گفت که در تایم فریم های کوتاه، یک الگوی نزولی کلاسیک در حال تشکیل است.

با این وجود، در صورت کاهش بیشتر قیمت، سطوح کلیدی برای حمایت مناسب هستند. این نواحی حمایت شامل میانگین متحرک 200 هفتگی بیت کوین در حدود 22,800 دلار و 21,820 دلار است.

به گفته Rekt Capital، کندل هفتگی بیت کوین باید برای تایید یک ناحیه حمایت یا مقاومتی جدید بسته شود. بسته شدن کندل هفتگی همچنین به عنوان کندل ماهانه عمل می کند. بنابراین 31 ژوئیه، یک روز مهم برای بیت کوین پس از کاهش 40 درصدی آن در ماه ژوئن است. داده های شرکت Coinglass نشان می دهد که بیت کوین در ماه ژوئن بدترین عملکرد خود را پس از سپتامبر 2011 داشته است.

نمودار بازده ماهانه بیت کوین (اسکرین شات). منبع: Coinglass

دیدگاهی برای این خبر منتشر نشده
userPic
در پاسخ به دیدگاه #
بالا