شاخص ترس و طمع بیت کوین پس از ۱۷ هفته به منطقه خنثی بازگشت

۱۸۱ ۰ ۲ دیدگاه

از آنجایی که اتریوم (ETH) و بیت کوین (BTC) در حال شکستن مقاومت های جدید هستند، شاخص احساسات در بازار ارزهای دیجیتال در حال بازگشت به مناطق "خنثی" است.

شاخص ترس و طمع به سطوح اوایل آوریل جهش کرد

بر اساس داده های وب سایت Alternative، شاخص ترس و طمع ارزهای دیجیتال برای اولین بار از 6 آوریل 2022، در 46 از 100 قرار دارد. در حالی که این عدد هنوز زیر 50 است، تحلیلگران این معیار را "خنثی" می دانند.

این شاخص پس از سقوط ترا (Terra) و ریزش بازار رمزارزها، در ناحیه ترس قرار داشت.

در ژوئن 2022، این شاخص برای مدت کوتاهی به 6/100 سقوط کرد که نشان‌دهنده سطحی از ترس بود که طی سال‌های اخیر مشاهده نشده بود. هفته گذشته، این شاخص به 30 رسیده بود.

دیروز بیت کوین برای اولین بار در دو ماه گذشته تلاش کرد تا سطح 25,000 دلار را پس بگیرد. اتریوم، نیز توانست به بالای قیمت 2,000 دلار صعود کند.

دارندگان بیت کوین و اتریوم که به اندازه کافی خوش شانس بودند این دو رمزارز را در کف قیمتی در اواسط ژوئن خریداری کنند، اکنون به ترتیب 40 درصد و 100 درصد سود کرده اند.

معامله گران نسبت به آپدیت مرج خوشبین هستند

در چند روز گذشته، احساسات در بازار کریپتو مثبت بوده است زیرا بسیاری از هولدرها انتظار دارند پس از فعال‌سازی آپدیت مرج در شبکه اصلی اتریوم، قیمت ها افزایش یابند. این رویداد سرنوشت ساز احتمالا در 15 سپتامبر رخ خواهد داد.

با این حال، معامله گری به نام آوی فلمن (Avi Felman) هشدار داد که این خوش بینی ممکن است خطرناک باشد. به طور معمول، روندهای افزایشی شدید پس از یک ارتقاء بزرگ در فناوری اتفاق نمی افتد.

آرتور هیز (Arthur Hayes)، یکی از بنیانگذاران بیتمکس (BitMEX)، اعتقاد دارد که پس از بروزرسانی مرج، قیمت اتریوم افزایش می یابد.

۲ نفر دیدگاه فرستاده است
userPic
در پاسخ به دیدگاه #
بالا