قیمت بیت کوین صعودی می شود یا نزولی؟

۲۱۵ ۰ ۰ دیدگاه

بازار ارزهای دیجیتال و سهام نزدک (Nasdaq) با وجود نگرانی‌های فزاینده رکود در ایالات متحده، روز گذشته شاهد تغییرات قیمتی مثبتی بود. قبل از اینکه قیمت بیت کوین به بالای حمایت 20,400 دلار برسد، خرس ها قیمت را به 19,309دلار کاهش دادند.

نمودار روزانه قیمت بیت کوین

در ادامه با پیش بینی چندین تحلیلگر درباره آینده قیمت بیت کوین و سطوح حمایت و مقاومتی که باید در نظر گرفت، همراه شما خواهیم بود.

ادامه حرکت تا 23,000 دلار

مایکل ون دو پوپ (Michael van de Poppe)، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، دیدگاهی صعودی نسبت به رفتار اخیر قیمت بیت کوین دارد. وی با انتشار نمودار زیر نوشت که بیت‌کوین باید منطقه مقاومت 19,700 دلار را بشکند تا بالاتر رود.

نمودار 15 دقیقه ای قیمت بیت کوین

این تحلیلگر گفت:

قیمت، این مقاومت را شکست و به سمت منطقه بعدی مقاومت در 20.3 هزار دلار حرکت کرد. انتظار دارم که #بیت کوین برای مدتی در این منطقه نوسان کند. شکستن منطقه مقاومت بعدی، به عنوان محرکی برای ادامه حرکت به سمت 23 هزار دلار و یک روند صعودی کوتاه مدت در تابستان عمل می کند.

پولبک احتمالی تا 15,800 دلار

تحلیلگر رمزارز و کاربر توییتر با نام مستعار il Capo of Crypto، دیدگاهی نزولی در مورد اقدام اخیر قیمت بیت کوین دارد. او نمودار زیر را منتشر کرد و به چندین پامپ فیک اشاره کرد که منجر به تشکیل سقف های پایین تر (lower highs) شد.

نمودار 4 ساعته قیمت بیت کوین

il Capo of Crypto توییت کرد:

سقف های پایین تر در این مدت مدام در حال تشکیل بوده اند. پامپ های قیمت حجم کمی داشته اند و با اصلاح قیمت مواجه شده اند. هدف اصلی 15,800 تا 16,200 دلار است.

تشکیل الگوی کف دوقلو

تحلیلگر دیگری با نام کاربری کاپیتان فایبیک (Captain Faibik) نمودار زیر را منتشر کرد و به اهمیت بسته شدن کندل روزانه در بالای قیمت 20,000 دلار اشاره کرد.

نمودار روزانه قیمت بیت کوین

کاپیتان فایبیک گفت:

الگوی کف دوقلو (Double Bottom) و واگرایی مثبت در حال تشکیل هستند... اگر گاوها مقاومت 21.6 هزار دلاری را پس بگیرند، انتظار رشد 30 تا 40 درصدی را دارم.

Bitcoin Archive، معامله گر فعال در توییتر نمودار MRVR Z-score بیت کوین را پست کرد. این نمودار، داده هایی قابل اعتماد از کف های گذشته بازار است.

نمودار  MVRV Z-score بیت کوین

Bitcoin Archive توضیح داد:

#بیت‌کوین اکنون در «منطقه سبز» قرار دارد. پیش از این قیمت 4 بار به این سطح رسیده بود.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر 911 میلیارد دلار است و بیت کوین 42.7 درصد از بازار را تحت تسلط دارد.

دیدگاهی برای این خبر منتشر نشده
userPic
در پاسخ به دیدگاه #
بالا