آیا بیت کوین می تواند میانگین متحرک ۲۰۰ هفتگی را پس بگیرد؟

۱۷۰ ۰ ۰ دیدگاه

قیمت بیت کوین پس از آنکه به 19,000 دلار رسید، با حمایت مواجه شد و اکنون در قیمت 21,000 دلار معامله می شود.

با نگاهی به دفتر سفارش بایننس، متوجه می شویم که اگر گاوها تلاش کنند بازار را به سمت بالاتری ببرند، باید از مقاومت کلیدی در حدود 22,000 دلار عبور کنند.

با این حال، این احتمال وجود دارد که بیت کوین حتی بتواند میانگین متحرک 200 هفتگی خود (WMA) را به چالش بکشد. این میانگین متحرک یک خط روند مهم در بازار نزولی است که بیش از یک ماه پیش حمایت آن از دست رفت.

Rekt Capital، معامله‌گر و تحلیلگر معروف ارزهای دیجیتال توییت کرد:

به راحتی می‌توان در یک روز سبز نسبت به بیت کوین صعودی شد و در یک روز قرمز، نزولی بود. اما بیت کوین هنوز بین نواحی 19 تا 22 هزار دلار در نوسان است. این امر تا زمانی ادامه خواهد داشت که هر یک از این سطوح شکسته شود. روندهایی که درون چنین نواحی انجام می شوند، برای ایجاد تغییرات در احساسات به اندازه کافی قابل توجه نیستند.

احساسات در این هفته به رکورد ناخوشایندی دست یافت. طبق شاخص ترس و طمع کریپتو، بازار ارزهای دیجیتال طولانی ترین دوره خود را در حالت "ترس شدید" می گذراند.

ماینرها فشار را احساس می کنند

در همین حال، یکی از تحلیلگران پلتفرم تحلیل آنچین کریپتوکوآنت (CryptoQuant) با نظارت بر رفتار ماینرها که احتمال فروش شدید وجود دارد.

 Binh Dang نشان داد که 14,000 بیت کوین از کیف پول های ماینر در 15 ژوئیه منتقل شد، و اگرچه مشخصاً نشان دهنده فروش نیست، این اتفاق ارزش ردیابی را داشت.

او در یکی از به‌روزرسانی‌های بازار CryptoQuant گفت:

در این مرحله، نمی‌توانیم مطمئن باشیم که فاز توزیع مثبت یا منفی است، بنابراین باید تا چند روز آینده مراقب باشیم.

یک شاخص جدید به نام مدل جاذبه انرژی (the Energy Gravity)، که هزینه‌های تولید بیت‌کوین را مشخص می کند، نشان می‌دهد که ماینرها در قیمت های کنونی برای استخراج سودآور، احتمالاً مقادیر نسبتاً کمی برای انرژی مصرف می کنند.

جو برنت، تحلیلگر BlockWare و خالق این مدل، در یک رشته توییت توضیح داد:

جاذبه انرژی بیت کوین حداکثر قیمت دلار (دلار / کیلووات ساعت) برای ریگ های ماینینگ مدرنی است که حاضر به پرداخت هزینه برق برای کسب سود هستند.

از این حداکثر قیمت پیشنهادی، می توان درک بهتری از زمان افزایش بیش از حد قیمت بیت کوین و همچنین زمانی که قیمت ممکن است به پایین ترین سطح خود نزدیک شود، به دست آورد.

دیدگاهی برای این خبر منتشر نشده
userPic
در پاسخ به دیدگاه #
بالا