ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال دوباره به بالای ۱ تریلیون دلار رسید

۱۷۷ ۰ ۰ دیدگاه

سرانجام پس از گذشت هفته ها که شاهد ریزش قیمت رمزارزها بودیم، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال به بالای 1 تریلیون دلار برگشته است.

روز سبز ارزهای دیجیتال مصادف با روند مثبت بازارهای سنتی شد. تحلیلگران  پیش بینی می کنند که فدرال رزرو قصد دارد در نشست کمیته بازار آزاد فدرال در 27 ژوئیه، نرخ بهره را حداقل 75 واحد افزایش دهد.

در حالی که معامله گران از رفتار مثبت قیمت خوشحال شده اند، بسیاری از تحلیلگران هشدار می دهند که افزایش قیمت اخیر تنها یک پامپ مقطعی در بازار نزولی است. بیایید وضعیت چند تا از این رمزارزها را بررسی کنیم.

رشد 16 درصدی قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین از هفته گذشته، به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافته است و در زمان نگارش این خبر، از آخرین کف خود در قیمت 18,907 دلار، 16 درصد صعود کرده است.

بیت کوین اکنون در حال مواجهه با مقاومت موجود در میانگین متحرک 200 هفتگی است. در پنج هفته گذشته مشخص شد که شکستن این سطح بسیار مشکل است زیرا تلاش های متعدد برای شکستن آن با موفقیت مواجه نشد. باید ببینیم که آیا بیت کوین در نهایت موفق خواهد شد از این سطح عبور کند یا مدت زمان طولانی تری را بین محدوده 19,000 تا 22,000 دلار صرف می کند.

افزایش 43 درصدی قیمت اتریوم به دلیل آپدیت مرج

قیمت اتریوم (ETH) نیز در هفته گذشته افزایش یافته است و با رشد 43 درصدی، از کف 1,005 دلار در 13 جولای به قیمت 1,530 دلار رسیده است.

از زمان اجرای موفقیت‌آمیز بروزرسانی مرج در شبکه آزمایشی سپولیا (Sepolia) در ۶ جولای، اتریوم مومنتوم (momentum) بیشتری را از خود نشان داده است. افزایش بیشتر قیمت اتریوم در 15 جولای اتفاق افتاد، زمانی که اعلام شد آپدیت مرج در شبکه اصلی در تاریخ 19 سپتامبر انجام می شود.

با این حال تاریخ 19 سپتامبر هنوز به صورت کامل قطعی نیست و باید به عنوان یک نقشه راه در نظر گرفته شود. اکنون که آپدیت مرج پس از سال ها آماده سازی در نهایت انجام می شود، جامعه کریپتو را هیجان زده کرده و احتمالاً پس از راه اندازی آن شاهد افزایش تقاضا برای اتریوم باشیم.

پالیگان به حرکت خود ادامه می دهد

پس از اینکه دیزنی برای برنامه‌های متاورس خود با پالیگان همکاری کرد، این ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته، 32.4 درصد افزایش قیمت داشته و اکنون درگیر مقاومت 0.94 دلاری است.

رمزارزهای STEPN (GMT) با رشد 19.6 درصدی، تتا فیول (TFUEL) با افزایش 18.9 درصدی و همچنین کانوکس فایننس (CVX) با 17.6 درصد افزایش قیمت بیشترین رشد را در 24 ساعت گذشته داشته اند.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال اکنون به 1.019 تریلیون دلار رسیده است و نرخ تسلط بیت کوین 41.6 درصد است.

دیدگاهی برای این خبر منتشر نشده
userPic
در پاسخ به دیدگاه #
بالا