اتریوم یک قدم دیگر به آپدیت نهایی خود نزدیک شد

۱۹۴ ۰ ۰ دیدگاه

توسعه دهندگان اتریوم سومین و آخرین مرج (merge) یا ادغام آزمایشی را در شبکه آزمایشی گوئرلی (Goerli) اجرا کردند.  

این آپدیت، آخرین مرحله قبل از ادغام شبکه اصلی است که اتریوم را از اجماع اثبات کار (PoW) به اثبات سهام (PoS) انتقال خواهد داد. این ادغام به صورت مشتاقانه توسط توسعه دهندگان برنامه ریزی شده است و امیدوارند که این بروزرسانی، شبکه اتریوم را به میزان قابل توجهی کارآمدتر و ارزان تر کند.

در حدود ساعت 6:20 صبح، توسعه‌دهندگان بروزرسانی مرج را در Goerli اجرا کردند و از PoW به PoS انتقال دادند. برای انجام این کار، آنها کد Goerli را با فورک مبتنی بر PoS آن به نام Prater "ادغام" کردند. این کار اپراتورهای نود از هر دو زنجیره را درگیر کرد که باید نرم افزار کلاینت خود را پشت سر هم بروز می کردند.

در حالی که ادغام Goerli انجام شده است، موفقیت این رویداد پس از ارزیابی کامل شبکه ارتقا یافته مشخص خواهد شد.

طی چند ماه گذشته، تیم اصلی بروزرسانی مرج را در دو شبکه آزمایشی دیگر به نام های سپولیا (Sepolia) و راپستن (Ropsten) انجام داده است.

با تکمیل آپدیت مرج در گوئرلی، تیم اکنون تمام تغییرات جدید را به آزمایش درآورده است. طبق برنامه رسمی که توسط تیم توسعه‌دهنده اتریوم تعیین شده است، گام بعدی انجام آپدیت مرج در شبکه اصلی اتریوم است. انتظار می رود این ارتقای نهایی در ماه سپتامبر انجام شود.

گفتنی است که قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته بیش از 12 درصد افزایش یافته و برای ساعاتی حتی از 1,900 دلار عبور کرد. قیمت اتریوم در چند هفته اخیر به دلیل نزدیک شدن به آپدیت بزرگ شبکه خود دو برابر  شده است.

دیدگاهی برای این خبر منتشر نشده
userPic
در پاسخ به دیدگاه #
بالا