کیف پول سخت افزاری Trezor امکان خرید مستقیم ارز دیجیتال را فراهم می کند

۲۲۲ ۰ ۰ دیدگاه

شرکت کیف پول سخت‌افزاری ترزور (Trezor) با همکاری جدید خود با شرکت نوپای فناوری مالی مون پی (MoonPay)، خرید مستقیم ارزهای دیجیتال را امکان‌پذیر می‌کند.

براساس اعلامیه روز چهارشنبه، ترزور، ارائه‌دهنده کیف پول سخت‌افزاری مستقر در جمهوری چک، با MoonPay همکاری کرده است تا به مشتریانش اجازه دهد مستقیماً در کیف پول سخت‌افزاری خود ارز دیجیتال خریداری کنند.

MoonPay که از حمایت سرمایه‌گذاران بزرگ این صنعت از جمله Tiger Global و Coatue برخوردار است، یک سرویس پرداخت ارز دیجیتال می باشد که به کاربران خود امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال و توکن های غیرمثلی (NFT) را با استفاده از کارت‌های نقدی، کارت‌های اعتباری و سایر روش‌های پرداخت، فراهم می کند. در آوریل 2022، این شرکت 87 میلیون دلار از سرمایه‌گذارانی مانند جاستین بیبر و اسنوپ داگ دریافت کرد تا بر روی NFT و Web3 کار کند.

همکاری با MoonPay در راستای مشارکت قبلی ترزور با Invity است. Invity مانند ترزور یک استارتاپ است که زیر نظر شرکت مادر SatoshiLabs  فعالیت می کند. این پلتفرم مشتریان را به صرافی‌های قابل اعتماد برای ارائه معاملات با روش‌های مختلف پرداخت، متصل می‌کند. در مجموع، این سه پلتفرم ویژگی‌های خرید، فروش و مبادله را مستقیماً در کیف پول ترزور فراهم می‌کنند.

این ادغام به مشتریان امکان می دهد تعداد زیادی ارز دیجیتال را از طریق یک کیف پول غیرحضانتی خرید و فروش کنند. کاربران همچنین از این طریق از سرمایه خود بهتر محافظت می کنند. در حال حاضر، ترزور از بیش از 1000 ارز دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم، تتر، بایننس کوین، کاردانو و غیره پشتیبانی می کند.

دیدگاهی برای این خبر منتشر نشده
userPic
در پاسخ به دیدگاه #
بالا