دلایل اسکاراموچی برای بهبود بازار ارزهای دیجیتال

۱۷۵ ۰ ۰ دیدگاه

آنتونی اسکاراموچی از آپدیت مرج، بهبود شاخص‌های کلان اقتصادی مانند کاهش تورم، شراکت‌های تجاری مهم و افزایش قیمت ارزهای دیجیتال به عنوان نشانه ای مثبت برای آینده بازار رمزارزها یاد کرد.

آنتونی اسکاراموچی (Anthony Scaramucci)، بنیانگذار شرکت مدیریت سرمایه گذاری Skybridge Capital، دیدگاهی خوش‌بینانه نسبت به آینده بازار ارزهای دیجیتال دارد. وی به سرمایه‌گذاران توصیه کرد که شرایط فعلی را درک کنند، صبور باشند و دیدگاه بلندمدت داشته باشند.

اسکاراموچی در مصاحبه ای با شبکه CNBC گفت که پیشرفت های اخیر در فضای رمزارزها می تواند موجب فعالیت های بیشتر تجاری شود.

به طور خاص، او به شبکه در حال ارتقای لایتنینگ و مشارکت شرکت بلک راک با صرافی کوین‌بیس برای ایجاد صندوق امانی خصوصی بیت کوین اشاره کرد.

لری فینک (Larry Fink)، مدیر عامل این شرکت می داند که تقاضای زیادی از طرف سازمان ها برای دارایی های دیجیتال وجود دارد. در غیر این صورت، او آن محصولات را راه اندازی نمی کرد و با کوین بیس همکاری نمی کرد.  

وی افزود:

فقط می‌خواهم به مردم یادآوری کنم که تنها ۲۱ میلیون بیت‌کوین وجود خواهد داشت و با عرضه بسیار کم، شوک تقاضا خواهیم داشت.

ادغام اتریوم در پیش است

اسکاراموچی به بروزرسانی مرج اتریوم اشاره کرد که در 15 سپتامبر اجرا می شود. این آپدیت، مکانیسم اجماع شبکه را به اثبات سهام تغییر می دهد و می تواند بر قیمت این ارز دیجیتال تأثیرگذار باشد.

به عقیده او، تریدرها، این ارز دیجیتال را به دلیل ایجاد تغییرات مثبت در شبکه، خریداری می‌کنند. با این حال او خاطرنشان کرد که معامله گران می‌توانند به سرعت وضعیت را تغییر دهند و اتریوم خریداری شده خود را بفروشند.

او گفت:

بسیاری از معامله‌گران احتمالاً در زمان شایعه می‌خرند و احتمالاً هنگام خبر راه اندازی مرج می‌فروشند.

او افزود:

به مردم هشدار می‌دهم که این کار را نکنند؛ اینها سرمایه‌گذاری‌های عالی برای بلندمدت هستند.

بازیابی آهسته اما مداوم بازار در ماه گذشته

با وجود بازار نزولی اخیر، بسیاری از ارزهای دیجیتال مقداری افزایش قیمت داشته اند. بیت کوین در ماه گذشته 20 درصد افزایش یافته است و در زمان نگارش این خبر به 24,959 دلار رسیده است، در حالی که قیمت اتریوم با 62 درصد صعود به 1,999 دلار رسیده است.

اسکاراموچی گفت که او شاهد افزایش مجدد علاقه سرمایه گذاران بوده است و مقدار تورم کمتر از حد انتظار در ماه جولای، اقتصاد جهانی می تواند ظرف 6 تا 12 ماه به وضعیت قوی خود در سه ماهه چهارم سال 2019 بازگردد.

به طور کلی، اسکاراموچی دیدگاه مثبتی نسبت به بازار ارزهای دیجیتال دارد و به سرمایه‌گذاران هشدار داد که مراقب واکنش‌های تند و بدون ملاحظه نسبت به اخبار بد و معاملات مبتنی بر احساسات باشند.

شرکت او معتقد است که بیت کوین می تواند طی شش سال آینده شاهد رشد بی سابقه ای باشد.

او گفت:

 اگر حق با ما باشد و قیمت بیت کوین به 300,000 دلار برسد، مهم نیست که آن را به قیمت 20,000 دلار یا 60,000 دلار خریداری کرده باشید؛ آینده در پیش است و زودتر از آنچه فکر می کنم دارد اتفاق می افتد.

اگر در ده روز برتر از بازار خارج شده باشید، بازدهی خود را از 7.5 درصد به 2 درصد کاهش داده‌اید؛ من نمی‌خواهم که سبد سرمایه گذاری خود را بدون نظم و بر اساس احساسات درست کنید.

او افزود:

این پیامی است که می‌خواهم به سرمایه‌گذاران ارسال کنم؛ ریلکس باشید؛ ما شاهد یک سناریوی بسیار خوش‌بینانه برای BTC، ETH، ALGO و SOL طی 12 تا 24 ماه آینده هستیم.

اسکاراموچی اشاره کرد که شرکت او در الگوراند (Algorand) سرمایه دارد، اما دو سرمایه گذاری مهم آنها هنوز در بیت کوین و اتریوم است.

دیدگاهی برای این خبر منتشر نشده
userPic
در پاسخ به دیدگاه #
بالا