تحلیلگران چه انتظاری از قیمت بیت کوین دارند؟

۲۰۹ ۰ ۰ دیدگاه

برخی از معامله گران پس از آن که قیمت بیت کوین در این هفته نتوانست از سطح 32,400 دلار عبور کند، امید خود را از دست دادند. با این حال بسیاری از تریدرها اعلام کرده اند این سطح جایی است که آنها خرید خود را در آن انجام خواهند داد.

پایان هفته اول ژوئن چندان برای بازارهای مالی جهانی مناسب نبود. شاخص نزدک (Nasdaq) در تاریخ 3 ژوئن 2.3 درصد کاهش یافت، در حالی که شاخص S&P 500، حدود 1.4 درصد از ارزش خود را از دست داد.

بازار ارزهای دیجیتال نیز اوضاع بهتری پیدا نکرده است. طبق داده‌های وب سایت تریدینگ ویو، تلاش اول صبح بیت کوین برای عبور از قیمت 30,000 دلار با موجی از فروش مواجه شد که آن را به پایین‌ترین کف روزانه در  29,286 دلار رساند.

نمودار روزانه قیمت بیت کوین

در این پست به پیش بینی قیمت بیت کوین از نگاه چندین تحلیلگر بازار می پردازیم.

قیمت در محدوده کوچکی گیر کرده است

طبق گفته یکی از تحلیلگران فعال در توییتر با نام مستعار Altcoin Sherpa، سقوط قیمت بیت کوین به محدوده فعلی "قابل انتظار" بود.

او نمودار زیر را منتشر کرد که بیانگر پولبک قیمت به وسط محدوده معاملاتی اخیر است.

نمودار 4 ساعته قیمت بیت کوین

Altcoin Sherpa  گفت:

کمی پایین تر احتمالاً برای خرید بهتر است، اما کل این منطقه متلاطم است و برای من این سطوح خیلی واضح نیستند. بهتر است اول منتظر 28,400 باشیم. #بیت کوین

معامله گر دیگری با نام کاربری ShardiB2 نیز از کاهش قیمت به محدوده معاملاتی ابراز تاسف کرد و نوشت که «ایلان، دیمون، گلدمن و غیره، می گویند که اقتصاد برای مدتی دچار مشکل خواهد شد و بازارها را تحت تأثیر قرار خواهد داد».

ShardiB2  گفت:

خوب نیست، به کانال پایینی خود برگشتیم... باید از این ناحیه حفاظت کنیم در غیر اینصورت قیمت به  28,600 دلار باز می گردد. در صورتی که این سطح هم شکسته شود، باید منتظر منطقه بین 25,000 تا 26,000 باشیم.

صعود قیمت بیت کوین به 32,400 دلار فقط یک شکست فیک بود

تحلیلگری تحت عنوان EmperorBTC، سطح مناسب برای ورود را بیان کرد. وی نموداری را منتشر کرد که در آن نشان دهنده "سقف محدوده قبلی است که به عنوان مقاومت عمل می کند.

نمودار 4 ساعته قیمت بیت کوین

EmperorBTC  گفت:

ظاهرا رسیدن قیمت بیت کوین به 32,000 دلار تنها برای گمراهی بوده است. انتظار نداشتم که سقف محدوده قبلی به عنوان یک مقاومت قوی عمل کند. در حال حاضر انتظار حمایت از PoC [نقطه کنترل] در قیمت 29,250 دلار را دارم.

گاوها در بلندمدت برنده خواهند شد

تحلیلگر دیگری تحت عنوان Crypto Rover، نمودار زیر را منتشر کرده است که شکل‌گیری یک الگوی برگشت صعودی را نشان می‌دهد.

نمودار روزانه بیت کوین

Crypto Rover گفت:

ممکن است 3 ماه دیگر طول بکشد تا #بیت کوین بالاخره با سرعت قابل توجهی به سمت بالا حرکت کند. اما از یک چیز مطمئنم و آن اینکه ما در حال تشکیل یک الگوی برگشتی به نفع خریداران هستیم. اکنون زمان به نفع ماست.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال اکنون 1.217 تریلیون دلار است و بیت کوین 46.3 درصد بر روی بازار تسلط دارد.

دیدگاهی برای این خبر منتشر نشده
userPic
در پاسخ به دیدگاه #
بالا