آیا کاردانو به کف قیمتی خود رسیده است؟

۱۸۸ ۰ ۰ دیدگاه

قیمت  کاردانو (Cardano) شاهد تشکیل سه کندل نزولی پیاپی بوده است که حاکی از سلطه فروشندگان است. به نظر می رسد که این فروش گسترده از بیت کوین سرچشمه می گیرد و بر بسیاری از آلتکوین ها تأثیر می گذارد.

قیمت کاردانو طی چهار روز گذشته 23 درصد سقوط کرده است و در حال حاضر با قیمت 0.460 دلار معامله می شود. ریزش اخیر، کاردانو را به پایین‌تر از حد وسط محدوده بین 0.380 و 0.609 دلار در 0.494 دلار سوق داده است.

کاهش فشار فروش در رمزارزهای بزرگ می‌تواند منجر به افزایش قیمت آلتکوین‌ها شود. این اتفاق می‌تواند کاردانو را به قیمت های بالاتر برساند. در چنین حالتی، کاردانو به احتمال زیاد دوباره به مقاومت 0.494 دلاری بازمی گردد، اما در برخی موارد، ممکن است بیشتر افزایش یابد و سطح مقاومت 0.525 دلاری را مجدداً تست کند.

این رشد جزئی فرصتی را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند تا از موقعیت‌های زیان‌آور خود خارج شوند، به‌ویژه اگر معتقد باشند که بازار بیشتر سقوط خواهد کرد.

اگر ریزش کاردانو متوقف نشود، قیمت آن می تواند به سطوح حمایت 0.419 تا 0.434 دلار برسد. این موانع ممکن است باعث کاهش مومنتوم شود و قیمت از این سطوح دوباره افزایش یابد.

از سوی دیگر، اگر قیمت کاردانو بتواند زیان های دیده شده در چهار روز گذشته را جبران کند، نشانه ای برای تجدید حیات خریداران خواهد بود. با این حال، اگر کاردانو بتواند محدوده بالای 0.609 دلار را به یک کف حمایتی تبدیل کند، دیدگاه نزولی غیرمعتبر خواهد شد.

در چنین شرایطی، قیمت کاردانو می تواند تا 0.749 دلار صعود کند.

دیدگاهی برای این خبر منتشر نشده
userPic
در پاسخ به دیدگاه #
بالا