نظر بنیانگذار کاردانو در مورد علت سقوط بازار

۱۷۱ ۱ ۰ دیدگاه

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، بنیانگذار کاردانو، درباره ریزش اخیر بازار صحبت کرد. او سخنرانی اخیر جروم پاول (Jerome Powell)، رئیس فدرال رزرو را در جکسون هول دلیل این امر دانست.

بازارهای جهانی در روز جمعه پس از آن که جروم پاول وعده داد که بانک مرکزی از ابزارهای خود برای مبارزه با تورم که هنوز در بالاترین سطح خود در 40 سال گذشته است، استفاده می کند، سقوط کرد.

پاول در سخنرانی سالانه سیاست جکسون هول خود تأکید کرد که افزایش نرخ‌ بهره احتمالاً برای مدتی ادامه خواهند داشت و سابقه تاریخی نسبت به سیاست‌های کاهش زودهنگام هشدار می‌دهد .

این اظهارات در حالی مطرح شد که تورم ممکن است به اوج خود رسیده باشد اما هنوز به وضوح کاهش نیافته است. همانطور که پاول بیان کرد، فدرال رزرو تحت تاثیر اطلاعات یک یا دو ماه قرار نخواهد گرفت.

هاسکینسون گفت:

ما شاهد مشاهده آنچه سال‌ها پیش @ronPaul گفت، هستیم. فدرال رزرو دو گزینه دارد. اقتصاد را با نرخ‌های بهره بالا یا ارز را با تورم نابود کند.

خالق کاردانو افزود:

ارزهای دیجیتال راه خروج از این آشفتگی هستند. نمی توان به سیاست های پولی بانک های مرکزی اعتماد کرد. آنها برای روند سیاسی کار می کنند و به دو نسل از سیاستمداران یک چک سفید دادند که اکنون باید آن را پوشش دهیم. قبل از آن که اوضاع بهتر شود، دارد بدتر می شود.

سقوط 8 درصدی کاردانو

از زمان اظهارات پاول، بیت کوین بیش از 8 درصد سقوط کرده است. کل بازار ارزهای دیجیتال نیز به تبعیت از آن ریزش کرد و احساسات غالب بر بازار بار دیگر کاملاً نزولی شد.

در حال حاضر کاردانو با کاهش 8 درصدی به قیمت 0.447 دلار رسیده است.

هنگامی که در مورد عملکرد ضعیف کاردانو سوال شد، هاسکینسون گفت که ارزهای دیجیتال وارد بازار نزولی شده اند. با وجود کاهش قیمت، شبکه کاردانو به گسترش خود ادامه می دهد. در حال حاضر، 1075 پروژه در کاردانو در حال ساخت هستند، در حالی که اخیرا 93 پروژه در کاردانو راه اندازی شده است.

دیدگاهی برای این خبر منتشر نشده
userPic
در پاسخ به دیدگاه #
بالا