تحلیل قیمت پولکادات (۹ مرداد ۱۴۰۱)

۱۹۰ ۰ ۰ دیدگاه

پولکادات (DOT) بیش از هشت ماه در تلاش بود تا تغییری در روند بلندمدت نزولی ایجاد کند. با این حال، دو هفته گذشته تا حدودی امیدوارکننده بود زیرا این رمزارز به بالای خط وسط (سبز) باند بولینگر (BB) رسیده است.

رشد اخیر قیمت به حرکت DOT به سمت منطقه عرضه در محدوده 8.6 تا 9.1 دلار کمک کرد. با این حال فروشندگان می‌توانند در کوتاه‌مدت موانعی برای قیمت ایجاد کنند. در زمان نگارش این خبر، DOT با 4.87 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته، در قیمت 8.62 دلار معامله می شود.

احیای قیمت پولکادات در روزهای اخیر، فشار خرید را در کوتاه مدت افزایش داده است. این نیروی تجدید شده به DOT کمک کرد تا خط روند چهار ماهه را از مقاومت به حمایت تبدیل کند.

در چند هفته گذشته، DOT در نزدیک باند بالایی بولینگر قرار داشت. اگر کندل فعلی از محدوده مقاومت 8.6 تا 9.1 دلار تغییر جهت دهد، پولکادات می تواند در کوتاه مدت با اصلاح قیمت مواجه شود. در این صورت، اهداف احتمالی قیمت در منطقه 7.3 دلار نزدیک خط وسط BB خواهد بود.  

تریدرها و سرمایه‌گذاران باید مراقب برگشت قیمت از محدوده مقاومت باشند تا از موقعیت فروش کوتاه ‌مدت جا نمانند. در صورتی که قیمت از این مقاومت عبور کند می تواند تا 9.8 دلاری برسد.

شاخص قدرت نسبی (RSI) موضعی صعودی اتخاذ کرده است و در ناحیه خریداران قرار دارد. برای تغییر این چشم انداز صعودی، فروشندگان نیاز به شکست حمایت موجود در عدد 56 شاخص قدرت نسبی را دارند.

دیدگاهی برای این خبر منتشر نشده
userPic
در پاسخ به دیدگاه #
بالا