قیمت اتریوم به ۱۰ هزار دلار می رسد!

۲۱۹ ۰ ۰ دیدگاه

به اعتقاد آرتور هیز (Arthur Hayes)، مدیرعامل سابق صرافی بیتمکس (BitMEX)، این احتمال وجود دارد که قیمت اتریوم تا پایان سال 2022 به 10,000 دلار برسد. با این حال، به طور کلی در این مدت ممکن است بازار همچنان آشفته باشد.

هیز همچنین معتقد است که بازار در انتهای چرخه قرار ندارد و تنها راه برای بازگشت بازار این است که فدرال رزرو، به جای افزایش افزایش نرخ بهره آن را کاهش دهد. هیز در آخرین پست وبلاگ خود اظهار داشت که فدرال رزرو در فصل تابستان نیز به افزایش نرخ بهره ادامه خواهد داد که نتیجه آن چیزی جز فشار نزولی بیشتر بر بازار ارزهای دیجیتال نیست.

به عبارت دیگر، هیز تنها در صورتی بر این باور است که قیمت اتریوم تا پایان سال به 10,000 دلار می رسد که که فدرال رزرو از افزایش نرخ‌های بهره منصرف شود.

او همچنین گفت:

به همین دلیل است که چشم انداز سیاسی و اقتصاد کلان باید قبل از آن که بازار رمزارزها به طور معناداری بالاتر رود، با هم ترکیب شود.

یکی از مواردی که می تواند شانس اتریوم را تا پایان سال برای رسیدن به قیمت 10,000 دلار افزایش دهد، انتقال کامل اتریوم به الگوریتم اثبات سهام است. طبق پیش بینی ها تا 3 ماه آینده این فرآیند بطور کامل اجرایی خواهد شد.

در حال حاضر ارزش بازار اتریوم، 213,837,140,668 دلار است. در زمان نگارش این خبر، قیمت اتریوم با افزایش 1.63 درصدی در 24 ساعت گذشته در قیمت 1,795 دلار معامله می شود. در یک هفته گذشته، این رمزارز شاهد افزایش 0.9 درصدی بوده است.

دیدگاهی برای این خبر منتشر نشده
userPic
در پاسخ به دیدگاه #
بالا