پی پال امکان انتقال ارزهای دیجیتال به کیف پول های خارجی را فراهم می کند

۴۰۸ ۰ ۰ دیدگاه

پی پال پس از عرضه قابلیت خرید و فروش رمزارز بر روی پلتفرم خود در اکتبر 2020، در نهایت به کاربران امکان انتقال، ارسال و دریافت دارایی های دیجیتال بین پی پال و سایر کیف پول ها و صرافی ها را فراهم می کند. از روز سه‌شنبه، این ویژگی برای کاربران منتخب ایالات متحده در دسترس است و در هفته‌های آینده برای همه کاربران واجد شرایط ایالات متحده گسترش می‌یابد. اولین دسته از کوین های پشتیبانی شده شامل بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، بیت کوین کش (BCH) و لایت کوین (LTC) است.

علاوه بر این، مشتریانی که رمزارز خود را به پی پال انتقال می‌دهند، می‌توانند آن را از طریق برخی از فروشگاه های آنلاین خرج کنند. این شرکت مجوز کامل برای انجام این کار را توسط اداره خدمات مالی ایالت نیویورک دریافت کرده است.

کاربران به سادگی وارد حساب های خود شده و بخش crypto را در اپلیکیشن انتخاب می کنند تا انتقال کوین های انتقالی را آغاز کنند. به طور کلی کاربران باید قبل از انجام مراحل، یک بار تأیید هویت را تکمیل کنند.

نقل و انتقالات ارزهای دیجیتال به گیرندگان خارج از پی پال مستلزم پرداخت کارمزد شبکه بر اساس بلاک چین مربوطه آنها خواهد بود، اما انتقالات بین کاربران پی پال چنین کارمزدهایی را شامل نمی شود. برای محافظت از حریم خصوصی کاربران، این شرکت یک آدرس گیرنده جدید برای هر تراکنش در حساب پی پال ایجاد می کند. پی پال همچنین برای انتقالات دریافتی هزینه ای دریافت نمی کند.

این شرکت همچنین در حال تلاش برای افزودن سایر اشکال ارزهای دیجیتال، مانند ارزهای دیجیتال بانک مرکزی، برای تقویت ردپای دیجیتالی خود است. این شرکت همچنین در حال بررسی امکان راه اندازی استیبل کوین خود با نام «PayPal Coin» است. یک توسعه دهنده شواهدی از وجود چنین استیبل کوینی را در کد منبع برنامه آیفون این شرکت پیدا کرده است.

دیدگاهی برای این خبر منتشر نشده
userPic
در پاسخ به دیدگاه #
بالا