تعداد کاربران ارزهای دیجیتال تا سال ۲۰۳۰ به ۱ میلیارد می رسد

۲۸۶ ۰ ۲ دیدگاه

اکثر افرادی که هنوز بر روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری نکرده اند، با مشاهده قیمت بیت کوین، به این نتیجه می رسند که برای ورود به دنیای کریپتو خیلی دیر شده است. با این حال، تهیه یک گزارش نشان می دهد که این صنعت هنوز در مرحله ابتدایی منحنی پذیرش است.

براساس تحقیق مشترکی که توسط گروه مشاوره بوستون (BCG)، بیت گت (Bitget) و Foresight Ventures منتشر شده، پذیرش رمزارزها در مقایسه با دارایی‌های سنتی هنوز بسیار پایین است. طبق این گزارش، تنها 0.3 درصد از ثروت افراد در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می شود که با 25 درصد سرمایه گذاری شده در سهام قابل مقایسه نیست.

گزارش BCG نتیجه می‌گیرد که سرمایه‌گذاری سطحی کریپتو به این معنی است که هنوز فضای زیادی برای رشد و پذیرش بیشتر در صنعت رمزارزها وجود دارد.

این اطلاعیه همچنین منحنی پذیرش اینترنت برای رسیدن به یک میلیارد کاربر را با دارندگان فعلی ارزهای دیجیتال و آدرس‌های اتریوم با موجودی غیر صفر مقایسه می‌کند. این گزارش اشاره می کند که رشد زیادی در آینده وجود دارد.

محققان با مقایسه این داده‌ها، پیش‌بینی کردند که اگر نمودار رشد به مسیر خود ادامه دهد، تا سال 2030 ممکن است تعداد کاربران کریپتو به 1 میلیارد برسد.

شرکت مشاوره Verified Market Research پیش‌بینی کرد که ارزش صنعت توکن غیرمثلی (NFT) ممکن است طی 10 سال آینده به 231 میلیارد دلار برسد. بر اساس گزارش این شرکت، این بخش ممکن است به نرخ رشد مرکب سالانه 33.7 درصدی خود ادامه دهد. موسیقی، فیلم و ورزش به عنوان محرک‌های آن شناخته می شوند.

از طرف دیگر، گزارشی از سوی McKinsey & Company، معتبرترین شرکت مشاور مدیریت جهان، نشان می دهد که متاورس به تنهایی می تواند در سال 2030 به ارزش 5 تریلیون دلار برسد. این شرکت مشاوره بین المللی از مصرف کنندگان و شرکت ها در کشورها و صنایع مختلف برای شناسایی الگوی رفتار مصرف کننده نظرسنجی کرد. بر اساس نتایج تحقیقات آنها، تجارت الکترونیک جریان نقدینگی را به سمت متاورس هدایت می‌کند و تا سال 2030 به درآمد 2.6 تریلیون دلاری خواهد رسید.

۲ نفر دیدگاه فرستاده است
userPic
در پاسخ به دیدگاه #
بالا