ایردراپ لونا به چه کسانی تعلق می گیرد؟ راه اندازی شبکه جدید ترا

۲۶۷ ۰ ۰ دیدگاه

رای گیری جامعه در مورد طرح پیشنهادی ترا (Terra) برای ایجاد یک بلاک چین جدید امروز به پایان رسید و اکثریت دارندگان LUNA به نفع طرح جدید رأی دادند.

بیش از 65 درصد از دارندگان این رمزارز به ایجاد یک بلاک چین جدید رای مثبت داده اند. داده ها نشان می دهد که بیش از 13 درصد از کاربران رای مخالف دادند، در حالی که 20 درصد از رای دادن خودداری کرده اند.

بنابراین، حدود 83 درصد از هولدرهای LUNA در رای گیری شرکت کرده اند. به نظر می‌رسد اکثر هولدرهایی که از این پیشنهاد حمایت می‌کنند، اعتبارسنج های بلاک چین ترا هستند.

بر اساس این طرح، زنجیره جدید ترا ایجاد خواهد شد. زنجیره جدید، استیبل کوین UST را کنار خواهد گذاشت. دو کوان (Do Kwon)، بنیانگذار ترا گفت که زنجیره جدید می تواند تا 27 مه فعال شود.

توییتر رسمی ترا همچنین فاش کرد که نام این بلاک چین جدید Terra 2 است و هیچ هارد فورکی هم قرار نیست اتفاق بیفتد. در واقع تیم توسعه دهنده می خواهد یک بلاک چین کاملا جدید و مجزا را ایجاد کند که کار خود را از بلاک صفر آغاز کرده و تاریخچه ای از شبکه ترای قدیمی نخواهد داشت. طبق اعلام یکی از اعتبارسنج های شبکه ترا به نام Orbital Command، دارایی بومی جدید این شبکه، LUNA نامیده می شوند و توکن های قدیمی لونا، LUNA Classic خواهد بود. گفتنی است که چهار گروه، واجد شرایط ایردراپ توکن جدید خواهند بود.

گروه اول سرمایه گذارانی هستند که هم LUNA و هم UST را قبل از ریزش خریده بودند. یک اسنپ شات قبل از فروپاشی در 7 می برای این دسته از افراد گرفته شده است. همچنین یک اسنپ شات دیگر در تاریخ 27 می، برای سرمایه گذارانی که پس از شروع سقوط اکوسیستم، این دو توکن را خریدند، گرفته خواهد شد.

دارندگان LUNA قبل از سقوط یک ایردراپ با نسبت 1:1 دریافت می کنند اما آنهایی که توکن را پس از سقوط خریداری کرده اند، با نسبت بسیار پایین تر 1:0.000015 دریافت می کنند.

هولدرهای UST که این استیبل کوین را قبل از سقوط در اختیار داشتند به نسبت 1:0.033 و آنهایی که پس از ریزش، آن را خریداری می کنند، نسبت 1:0.013 ایردراپ دریافت خواهند کرد.

به عنوان مثال، فردی که تا تاریخ 27 می، 1,000 UST داشته باشد، 13 توکن جدید LUNA دریافت می کند. همچنین در همین تاریخ به ازای هر 10,000 واحد لونای قدیمی که نگهداری شود، 0.15 توکن لونای جدید دریافت می شود. فقط حدود یک سوم ایردراپ در روز جمعه توزیع می شود.

صرف نظر از هر گروهی که در آن قرار دارید، 30٪ از ایردراپ خود را هنگام راه اندازی زنجیره جدید دریافت خواهید کرد و بقیه به صورت خطی در طی 2 سال اختصاص داده می شود. همچنین، ایردراپ به صورت “bonded state” انجام می شود، به این معنی که یک دوره 21 روزه قبل از دسترسی به انتقال وجود دارد.

دیدگاهی برای این خبر منتشر نشده
userPic
در پاسخ به دیدگاه #
بالا