تحلیل قیمت بیت کوین و اتریوم (۸ خرداد ۱۴۰۱)

۲۰۹ ۰ ۰ دیدگاه

خرس‌های بیت‌کوین در روز شنبه دوباره بازار را به دست گرفتند، زیرا قیمت‌ بیت کوین به تشکیل یک کف جدید نزدیک می شود. بیت کوین بار دیگر به زیر 29,000 دلار سقوط کرد، در حالی که اتریوم به سمت پایین حرکت می کند.

بیت کوین

روز جمعه شاهد بودیم که قیمت بیت کوین به اوج روزانه 29,335.03 دلار رسید، اما با ورود مجدد خرس ها به بازار، قیمت این ارز دیجیتال بار دیگر کاهش یافت و به زیر 29,000 دلار رسید.

حرکت امروز قیمت ممکن است باعث شود که بیت‌کوین به زیر سطح حمایت فعلی خود یعنی 28,800 دلار سقوط کند و قیمت را به پایین‌ترین کف ۱۶ روزه خود به زیر 27,700 دلار نزدیک‌تر کند.

نمودار روزانه بیت کوین

نمودار روزانه بیت کوین

به طور کلی، بیت کوین در هفت روز گذشته بیش از 1٪ کاهش یافته و عمدتاً در حال نوسان در محدوده کوچکی بوده است.

بسیاری بر این باورند که پس از روندهای نزولی در آوریل و می، ممکن است شاهد بدترین فروش در کریپتو باشیم. با این وجود، احتمال بازگشت جزئی در ماه ژوئن وجود دارد.

شاخص قدرت نسبی (RSI) در چارت روزانه در حال حاضر بر روی عدد 35 قرار دارد که به منطقه بیش فروش در زیر 30 نزدیک است. در صورت شکست حمایت موجود در قیمت 26,700 دلار، می‌توانیم شاهد نزول‌های بیشتری باشیم تا زمانی که خریداران تصمیم بگیرند که احساسات غالب در بازار را تسخیر کنند.

اتریوم

قیمت اتریوم برای چندمین هفته متوالی کاهش یافت؛ زیرا فروشنده ها از دادن جای خود به خریدارانی که سعی در تثبیت قیمت‌ داشتند، خودداری کردند.

نمودار روزانه اتریوم

با این حال قیمت اتر پس از برخورد به سطح حمایت 1,750 دلار، نتوانست این سطح را بشکند. در زمان نگارش این خبر اتریوم در قیمت 1,785 دلار معامله می شود. به طور کلی، اتریوم در هفت روز گذشته نزدیک به 10 درصد کاهش یافته است و برخی انتظار دارند در چند هفته آینده به سمت 1,600 دلار حرکت کند.

دیدگاهی برای این خبر منتشر نشده
userPic
در پاسخ به دیدگاه #
بالا