نظر تحلیلگران درباره پیش بینی قیمت اتریوم

۱۹۴ ۰ ۰ دیدگاه

در روز گذشته، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال با افزایش 4 درصدی همراه شد. قیمت بیت کوین به بالای 30,900 دلار رسید و اتریوم با 5.84 درصد جهش قیمت از 1,950 دلار عبور کرد. با این وجود تحلیلگران هشدار می دهند که انتظار برای بازگشت بازار هنوز زود است.

نمودار روزانه قیمت اتریوم

در این پست به دیدگاه چندین تحلیلگر در مورد رفتار قیمت اتریوم و سطوح حمایت و مقاومت اصلی که باید به آن توجه داشته باشید، می پردازیم.

بازگشت از حمایت

افزایش مجدد قیمت اتریوم برای تحلیلگر بازار و کاربر مستعار توییتر به نام Rekt Capital، که نمودار زیر را منتشر کرد، «غافلگیرکننده» نبود.

نمودار ماهانه قیمت اتریوم

وی توییت کرد:

از نظر تکنیکالی، #اتریوم می تواند تا 2,269 دلار افزایش یابد تا آن را به مقاومت جدیدی تبدیل کند. خلاصه کلام این است که روند رو به رشد اخیر، احتمالا ضعیف تر از اواسط سال 2021 خواهد بود.

بازگشت احتمالی قیمت تا 2700 دلار

یکی از معامله گران فعال در توییتر تحت عنوان Ace of Alts، مسیرهای احتمالی قیمت اتریوم را منتشر کرده است. نمودار منتشر شده توسط او نشان می‌دهد که اتریوم «در حال حاضر برای چهارمین بار مجدداً محدوده حمایت را تست می‌کند».

نمودار سه روزه قیمت اتریوم

Ace of Alts توییت کرد:

می توانیم در تابستان شاهد جهش به منطقه 2,700 دلاری باشیم. این منطقه به احتمال زیاد به عنوان یک LH دیگر [کف بالاتر] در روند نزولی عمل خواهد کرد. با این حال، نسبت ریسک به پاداش در این سطح بسیار خوب است.

احتمال تشکیل کف جدید

در حالی که جهش قیمت اتریوم برای معامله گران خوشایند بود، تحلیلگری به نام کریپتو تونی (Crypto Tony) با انتشار نمودار زیر هشدار داد که «هرگز از دید بلندمدت تر غافل نشوید».

نمودار روزانه قیمت اتریوم

بر اساس نمودار ارائه شده، در صورتی که قیمت بار دیگر به خط روند پایین برخورد کند، این احتمال وجود دارد که قیمت اتریوم به 1,500 دلار کاهش یابد.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر 1.271 تریلیون دلار است و نرخ تسلط بیت کوین 45.9٪ است.

دیدگاهی برای این خبر منتشر نشده
userPic
در پاسخ به دیدگاه #
بالا