قیمت بیت کوین ممکن است به ۱۳ هزار دلار سقوط کند

۱۹۵ ۰ ۰ دیدگاه

پیتر برانت (Peter Brandt)، معامله گر مشهور بازار مشتقات با تقریباً 50 سال تجربه و همچنین تحلیلگر ارزهای دیجیتال معتقد است که قیمت بیت کوین همچنان کاهش می یابد.

او پیش‌بینی کرد که هدف بعدی قیمت بیت‌کوین بر اساس الگوی سقف دوقلو (double-top) حدود 13,000 دلار است.

سقف دوقلو، یک الگوی معکوس نزولی است. این الگو زمانی شکل می گیرد که قیمت دو بار به یک سقف قیمتی برسد و پس از برخورد با آن سقف ریزش کند. این الگو معمولاً زمانی تأیید می شود که قیمت به زیر سطح حمایت سقوط کند.

آرتور هیز (Arthur Hayes)، مدیر عامل سابق صرافی بیتمکس (BitMEX) نیز تأکید کرد که 20,000 دلار یک سطح بسیار مهم برای بیت کوین است.

تا جایی که نمودار پیش می رود، بهتر است کتاب دعای لرد ساتوشی خود را بیرون بیاورید و امیدوار باشید که او مهربانی را بر روح ارزهای دیجیتال بازگرداند. اگر این سطوح شکسته شوند، ممکن است رایانه خود را خاموش کنید زیرا نمودارها برای مدتی بی فایده خواهند بود.

طبق گفته هیز، سطح حمایتی مهم اتریوم، 1,000 دلار است. در حال حاضر قیمت اتریوم 1,050 دلار است و به شکستن این سطح نزدیک می شود. انتشار شایعاتی مبنی بر ورشکستگی و لیکوئید شدن یکی از بزرگترین صندوق‌های پوشش ریسک ارزهای دیجیتال تحت عنوان Three Arrows Capital (3AC)، می‌تواند فشار فروش بیشتری را بر بازار ارزهای دیجیتال اعمال کند.

در زمان نگارش این پست، قیمت بیت کوین کمی بالاتر از 20,000 دلار معامله می شود، در حالی که قیمت اتریوم 1,050 دلار است.

دیدگاهی برای این خبر منتشر نشده
userPic
در پاسخ به دیدگاه #
بالا