شبکه آربیتروم توسط دولت نروژ استفاده می شود

۲۳۲ ۰ ۰ دیدگاه

برای اولین بار، یک کشور بزرگ استفاده از اتریوم و محصولات آن را برای ایجاد نوع جدیدی از بازار مالی به منظور انجام معاملات فراگیر و دموکراتیک آغاز کرده است.

جان راموی (Jon Ramvi)، توسعه دهنده Web3 و بنیانگذار پروتکل Symfoni، در توییتر جزئیات آخرین کاربرد اتریوم (ETH) در خدمات عمومی را به اشتراک گذاشته است.

پلتفرم جدید به شهروندان نروژی امکان دسترسی به سهام شرکت هایی را می دهد که هنوز به صورت عمومی عرضه نشده اند ("شرکت های لیست نشده"). برای حداکثر بهره وری، این راه حل از پلتفرم لایه دوم آربیتروم (Arbitrum) مبتنی بر شبکه اتریوم استفاده می کند.

سهام شرکت ها به عنوانس توکن های استاندارد ERC1400 مبتنی بر اتریوم ضرب می شوند. این استاندارد ترکیبی از ERC20 و ERC721 است. شرکت تولید نرم افزار ConsenSys در اجرای این توکن های ERC مشارکت داشته است.

یکی دیگر از محصولات مبتنی بر اتریوم، پلتفرم ذخیره سازی و انتقال داده های غیرمتمرکز سرامیک (Ceramic)، برای مدیریت اطلاعات شخصی کاربران به شیوه ای مطابق با GDPR است.

Symfoni، پروژه ای که توسط آقای راموی توسعه یافته نیز به این پلتفرم غیرعادی کمک کرده است: این پروژه کیت توسعه نرم افزار (SDK) را برای توسعه دهندگان منتشر کرد.

آربیتروم اکنون بیش از 50٪ از کل ارزش قفل شده در پروتکل های لایه 2 اتریوم را در اختیار دارد.

در حال حاضر، آربیتروم کمپین Odyssey را برای سازگاری با پروتکل های همکار و تسریع پذیرش در برنامه های Web3 برگزار می کند.

دیدگاهی برای این خبر منتشر نشده
userPic
در پاسخ به دیدگاه #
بالا