رشد چشمگیر قیمت بیت کوین

۱۸۲ ۰ ۰ دیدگاه

قیمت بیت کوین پس از 5 روز توانست دوباره به سطح 30,000 دلار بازگردد.

در زمان نگارش این خبر، قیمت بیت کوین با رشد 6 درصدی در قیمت 30,600 دلار قرار دارد. این در حالی است که قیمت بیت کوین در شب گذشته نهمین کندل پیاپی نزولی هفتگی خود را بست. اما بلافاصله پس از بسته شدن این کندل هفتگی، قیمت بیت کوین با افزایش قیمت مواجه شد.

با توجه به توئیت جی هائو (Jay Hao)، مدیر عامل صرافی ارز دیجیتال OKX، ظاهرا او معتقد است اکنون که قیمت بیت کوین به بالای سطح 30,000 دلار بازگشته است، می تواند به 60,000 دلار نیز برسد.

مایک آلفرد (Mike Alfred)، عضو هیئت موسس شرکت مدیریت سرمایه گذاری Eaglebrook Advisors، نسبت به بیت‌کوین حتی صعودی‌تر است و باور دارد که قیمت آن می‌تواند تا پایان سال جاری به 100 هزار دلار (یا بیشتر) برسد.

با وجود چنین اظهاراتی، اکثر تحلیلگران بازار اتفاق نظر دارند که بازار خرسی ارزهای دیجیتال تازه شروع شده است و قیمت رمزارزها تا قبل از هاوینگ سال 2024 به اوج قبلی خود بازنمی گردند.

دیروز، دنیس پورتر (Dennis Porter)، از حامیان بیت کوین که در 22 مارس به شرکت Compass Mining مستقر در تگزاس پیوست، به هولدرهای بیت کوین توصیه کرد که بیت های کوین خود را از صرافی های ارز دیجیتال، پلتفرم های وام دهی و سایر مکان های پر ریسک خارج کنند و به جای آن، در کیف پول های سرد نگهداری کنند.

دیدگاهی برای این خبر منتشر نشده
userPic
در پاسخ به دیدگاه #
بالا