مردی از طریق سگ های رباتیک می خواهد بیت کوین های گم شده خود را پیدا کند

۲۱۴ ۱ ۰ دیدگاه

جیمز هاولز (James Howells)، مهندس بریتانیایی که در سال 2013 به طور تصادفی یک هارد دیسک حاوی 7,500 بیت کوین را دور انداخت، همچنان امید به بازیابی ثروت از دست رفته خود دارد. وی در مصاحبه ای با Business Insider، فاش کرد که برنامه جدید او برای بازیابی کوین ها شامل دو ربات سگ نمای موقعیت یاب است که توسط شرکت طراحی رباتیک آمریکایی Boston Dynamics تولید شده اند.

این دو ربات، وظیفه اسکن محل دفن زباله در شهر نیوپورت بریتانیا را بر عهده خواهند داشت و به دوربین های مداربسته 24 ساعته برای محافظت از منطقه در شب مجهز خواهند شد.

با این حال، ابتدا هاولز باید از شورای شهر خود مجوز بگیرد تا بتواند محل دفن زباله را حفاری کند. اگر مقامات محلی تصمیم بگیرند که بیت کوین های این مرد را همچنان در زیر انبوهی از زباله ها نگه دارند، او قصد دارد آنها را به عنوان آخرین تلاش به دادگاه بکشاند.

حتی اگر هاولز بتواند هارد درایو مورد علاقه خود را پیدا کند، هیچ تضمینی وجود ندارد که بیت کوین های او قابل بازیابی باشند. سرنوشت ثروت او به این بستگی دارد که آیا دیسک دایره‌ای که داده‌ها روی آن ذخیره می‌شود، توانسته سالم بماند یا خیر. هاولز می‌گوید، اگر آن قطعه به شدت آسیب دیده باشد، شانس کمی برای بازیابی رمزنگاری ذخیره‌شده در هارد دیسک وجود خواهد داشت.

دیدگاهی برای این خبر منتشر نشده
userPic
در پاسخ به دیدگاه #
بالا