تحلیل قیمت کاردانو

۱۹۵ ۰ ۰ دیدگاه

قیمت کاردانو پس از شکستن میانگین متحرک نمایی (EMA) 20 روزه، به دنبال بازیابی قیمت است. در زمان انتشار این خبر، کاردانو با افزایش 8 درصدی در 24 ساعت گذشته حدود قیمت 0.63 دلار است.

سطح فیبوناچی اصلاحی 23.6 درصد، مطابق با مقاومت 0.63 دلاری است. در عین حال کاردانو به دلیل تشکیل الگوی پرچم سه گوش (pennant) صعودی در تایم فریم روزانه در حال فشرده سازی قیمت است.

تا زمانی که قیمت زیر میانگین متحرک نمایی 50 روزه قرار داشته باشد، از دیدگاه بلندمدت این رمزارز همچنان نزولی است. احساسات بیت کوین و اثرات موج دار آن می تواند نقش مهمی در مسیر آینده کاردانو داشته باشد.

اکثر اوقات، یک پرچم سه گوش صعودی به عنوان الگوی ادامه دهنده عمل می کند. در حال حاضر علاوه بر شکل گیری الگوی پرچم سه گوش، قیمت به بالای خط روند دو ماهه و EMA 20 رسیده است.

اگر EMA 20 به عنوان یک حمایت مهم عمل کند، ادامه روند صعودی در روزهای آینده میسر خواهد بود. در صورتی که کندل روزانه بالای قیمت 0.63 دلار بسته شود، می تواند تا محدوده 0.67 تا 0.7 دلار برسد.

با این حال، با توجه به روند نزولی بلندمدت، شکستن زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه می‌تواند منجر به کاهش کوتاه مدت به سطح 0.505 دلار شود.

شاخص قدرت نسبی یک چشم انداز خنثی از ساختار فعلی بازار را نشان می دهد. علاوه بر این، در OBV شاهد یک واگرایی نزولی هستیم زیرا قیمت در حال فشرده شدن در الگوی سه گوش است. با این حال، نزدیک شدن CMF به بالای نقطه صفر می تواند به نفع خریداران در آینده نزدیک باشد.

نتیجه گیری

شکست قیمت به بالای 0.63 دلار می تواند موجب یک روند صعودی قوی شود. سرمایه گذاران باید EMA 20 را به عنوان نقطه ای برای ورود قیمت در نظر بگیرند.

در نهایت، کاردانو همبستگی بالایی با بیت کوین دارد. بنابراین، معامله گران یا سرمایه گذاران برای کسب سود باید حرکت بیت کوین را به دقت زیر نظر داشته باشند.

دیدگاهی برای این خبر منتشر نشده
userPic
در پاسخ به دیدگاه #
بالا