ریزش قیمت بیت کوین چه زمانی پایان می یابد؟

۱۸۲ ۰ ۰ دیدگاه

Tone Vays، یوتیوبر فعال در حوزه رمزارزها ویدیویی را منتشر کرد که در آن توضیح می دهد چرا به اعتقاد او بیت کوین (BTC) به کف نزولی خود رسیده است.

در نمودار ماهانه، قیمت بیت کوین به منطقه مهمی از حمایت رسیده که احتمال بازگشت از این ناحیه را تقویت می کند.

بیت کوین همچنین در نمودار هفتگی به وضوح میانگین متحرک خود را شکسته است. این یوتیوبر توضیح داد که این امر می تواند نشانه بسیار خوبی باشد. طبق تحلیل او اگر بیت کوین به قیمت 19,000 دلار برسد و سپس به سطح 23,000 دلار بازگردد، آخرین کف قیمتی صورت می گیرد و در نتیجه قیمت به پایین تر از این سطح ریزش نمی کند.

نمودار 4 روزه بیت کوین نیز نشان می دهد که قیمت این رمزارز در حال حاضر حدود 42 درصد کمتر از میانگین متحرک بلند مدت است. Vays معتقد است که جدیدترین کندل باز شده می تواند بالاتر از کندل قبلی بیت کوین بسته شود. او وقوع این سناریو را به عنوان یک بازگشت سریع توصیف می کند.

این تحلیلگر همچنین به نمودار روزانه بیت کوین نگاهی کرد و گفت ابزارهای تکنیکال نشان از انباشت قیمت دارند. نمودار روزانه همچنین نشان می دهد که بیت کوین باز هم به طور قابل توجهی پایین تر (87 درصد) از میانگین متحرک بلند مدت قرار دارد.

طبق آمار وب سایت کوین مارکت کپ، در حال حاضر، بیت کوین پس از افت 11.31 درصدی قیمت در 24 ساعت گذشته در قیمت 21,800 دلار معامله می شود. بیت کوین همچنین طی هفت روز گذشته شاهد کاهش 23.51 درصدی قیمت بود.

دیدگاهی برای این خبر منتشر نشده
userPic
در پاسخ به دیدگاه #
بالا