احتمال سقوط قیمت بیت کوین به زیر سطح ۲۰ هزار دلار

۲۲۴ ۰ ۰ دیدگاه

قیمت بیت کوین برای مدت کوتاهی به زیر 20,000 دلار سقوط کرد. معامله گران هشدار می دهند که این سطح حمایت بسیار مهم ممکن است در نهایت پس از برخوردهای متعدد قیمت به آن، شکسته شود.

تریدرهای بولیش امیدوار بودند بازار در مسیری صعودی قرار گرفته باشد اما در 29 ژوئن قیمت بیت کوین برخلاف میل آنها دوباره به زیر 20,000 دلار ریزش کرد.

این ارز دیجیتال ساعاتی پیش تا قیمت 19,857 دلار افت کرد اما پس از آن توانست دوباره به بالای سطح 20,000 دلار بازگردد.

نمودار روزانه قیمت بیت کوین. منبع: TradingView

بیت کوین در تلاش برای افزایش مومنتوم (momentum) و رهایی از محدوده فعلی قیمت است. در ادامه به دیدگاه چندین تحلیلگر درباره آینده قیمت بیت کوین می پردازیم.

برای یک تابستان پرنوسان آماده شوید

تحلیلگر و کاربر توییتر با نام مستعار IncomeSharks، نمودار زیر را به عنوان هشدار برای معامله گرانی که به دنبال ورود به بازار در این سطوح هستند، منتشر کرد. این نمودار مسیر احتمالی قیمت بیت کوین را در ماه های آینده نشان می دهد.

نمودار روزانه قیمت بیت کوین. منبع: توییتر

IncomeSharks  گفت:

در نهایت افراد در مقایسه به نواحی ریزشی بزرگ، پول خود را بیشتر در مناطق پرنوسانی که قیمت مدام بالا و پایین می شود، از دست می دهند. من به دلایل زیادی برای میان مدت نسبت به عملکرد بازار صعودی هستم. تابستان امسال برای نوسانگیری و انباشت بیت کوین مناسب است. من در پایان نوامبر/دسامبر بیشتر دارایی ام را ریسک زدایی می کنم/می فروشم.

تحلیلگر دیگری تحت عنوان Altcoin Sherpa اشاره کرد که احتمال وقوع یک پولبک قوی تر وجود دارد. وی نمودار زیر را با اشاره به اهمیت سطح 20,000 دلار منتشر کرد.

نمودار 4 ساعته قیمت بیت کوین. منبع: توییتر

Altcoin Sherpa توییت کرد:

حدود 20,000 دلار منطقه بسیار مهمی در تایم فریم های پایین تر خواهد بود. به عقیده من اگر این ناحیه را از دست بدهیم، دوباره شاهد حرکت به سمت 17,000 دلار خواهیم بود. اگر این ناحیه کف نهایی قیمت باشد، صادقانه بگویم، انتظار دارم دوباره نواحی بین 17 تا 18 هزار تست شود.

احتمال پولبک قیمت به 16,400 دلار

به گفته رکت کپیتال (Rekt Capital)، اقدام اخیر قیمت بازتاب سایر بازارهای نزولی است و می تواند سرنخ هایی را برای تشکیل کف نهایی ارائه دهد.

نمودار هفتگی قیمت بیت کوین. منبع: توییتر

بیت کوین در هفته پیش شاهد حجم خرید مشابهی با کف بازار نزولی سال 2018 بود که در آن قیمت نزدیک به میانگین متحرک 200 هفتگی قرار داشت.

 Rekt Capital گفت:

با این حال، در طول کف سازی قیمت در سال 2018، این حجم خریدار قبل از کاهش 20 درصدی دیگر بیت کوین بود. اگر بیت کوین به زودی 20٪ دیگر کاهش یابد، قیمت به 16,400 دلار می رسد.

تثبیت قیمت منجر به انباشت بیت کوین می شود

دیدگاه مثبت تری توسط کاربر توییتر به نام Miles J Creative ارائه شد. او نمودار زیر را در حمایت از این فرضیه که "فاز گاوی در راه است" منتشر کرد.

قیمت بیت کوین در مقابل موج هودل. منبع: توییتر

این تحلیلگر عنوان کرد:

بیت کوین در تاریخ خود تنها در زمان خروج بدون ورود به بازارهای خرسی، ساختار انباشت فعلی را داشته است. شاید این بار متفاوت باشد، اما انباشتگی نشان از این دارد که فاز گاوی در راه است.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال اکنون به 897 میلیارد دلار می رسد و نرخ تسلط بیت کوین 42.7 درصد است.

دیدگاهی برای این خبر منتشر نشده
userPic
در پاسخ به دیدگاه #
بالا