استفاده از NFT ها در استوری اینستاگرام

۱۹۵ ۰ ۰ دیدگاه

متا، شرکت مادر اینستاگرام، روز چهارشنبه اعلام کرد که آزمایش NFT ها را در استوری اینستاگرام با استفاده از پلتفرم واقعیت افزوده Spark AR آغاز خواهد کرد.

مارک زاکربرگ (Mark Zuckerberg)، مدیرعامل شرکت درباره این خبر گفت:

ما در حال گسترش قابلیت های خود هستیم تا هنرمندان بیشتری در سراسر جهان بتوانند NFT های خود را در اینستاگرام نمایش دهند.

این شرکت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

هنرمندان و کلکسیونرها می‌توانند پس از اینکه ما شروع به ارائه این ویژگی در فیس‌بوک با سازندگان منتخب NFT در ایالات متحده کنیم، مجموعه‌های دیجیتالی خود را در فیس‌بوک و اینستاگرام به اشتراک بگذارند.

زاکربرگ همچنین تأیید کرد که فیس بوک در آینده از NFT ها پشتیبانی می کند:

ما به زودی این ویژگی را به فیس بوک نیز اضافه خواهیم کرد -- با شروع گروه کوچکی از سازندگان آمریکایی -- تا افراد بتوانند در اینستاگرام و فیس بوک پست های متقابل ارسال کنند. همچنین به زودی NFT ها را در استوری های اینستاگرام با SparkAR آزمایش خواهیم کرد.

در ماه مه، متا کلکسیون های دیجیتالی را منتشر کرد که توسط این شرکت به عنوان "روشی کاملاً جدید برای مصرف کنندگان و سازندگان برای به اشتراک گذاری NFT ها در اینستاگرام" توصیف شده است.

در اوایل این هفته، متا اعلام کرد که به سایر شرکت‌های فناوری برای ایجاد استاندارد متاورس می‌پیوندد. این گروه قصد دارد نسخه بعدی وب را بسازد و یک مشخصه مشترک برای وب 3 و متاورس ایجاد کند. برخی از شرکت هایی که به این طرح پیوستند عبارتند از Adobe ،Epic Games ،Microsoft ،Nvidia و Qualcomm.

متا تنها شرکتی نیست که به دنبال افزودن قابلیت NFTها است. توییتر، شبکه اجتماعی رقیب متا، NFT ها را در ماه ژانویه وارد پلتفرم خود کرد. پشتیبانی NFT توسط توییتر به کاربران این امکان را می دهد که کیف پول های مبتنی بر اتریوم را به حساب های خود متصل کنند و هنر NFT خود را به عنوان عکس پروفایل نمایش دهند. شرکت eBay اخیراً بازار NFT مبتنی بر اتریوم به نام KnownOrigin را خریداری کرد و نفوذ خود را به وب 3 گسترش داد. حتی شرکت‌های موجود دیفای (DeFi) مانند یونی سواپ (Uniswap) با خرید Genie، تجمیع کننده NFT، شروع به حرکت به سمت بازارهای NFT و متاورس کرده‌اند.

دیدگاهی برای این خبر منتشر نشده
userPic
در پاسخ به دیدگاه #
بالا