تحلیل قیمت بیت کوین، اتریوم و بایننس کوین (۷ تیر ۱۴۰۱)

۱۹۷ ۰ ۰ دیدگاه

روند قیمت بیت‌کوین و آلتکوین‌ها در روزهای گذشته کمی بهبود یافت اما با تحلیل بازار متوجه می شویم که ممکن است یک بار دیگر شاهد سقوط قیمت باشیم.

بر اساس گزارشی که توسط شرکت  تحلیلی گلاسنود (Glassnode) منتشر شده است، بازار نزولی فعلی بیت کوین  بدترین چرخه تاریخ این بازار است. سقوط قیمت بیت کوین به زیر 20,000 دلار در 18 ژوئن همچنین موجب ضرر 4.23 میلیارد دلاری سرمایه گذاران در طی یک روز شد.

به نظر می‌رسد نهنگ‌های بیت‌کوین خرید خود را آغاز کرده‌اند. در 25 ژوئن، وب سایت تحلیلی Game of Trades تاکید کرد که تقاضا از سوی نهنگ‌هایی که دارای 1,000 تا 10,000 بیت‌کوین هستند، شاهد افزایش بوده است.

آیا گاوها می توانند به خریدهای خود ادامه دهند و کف بالاتری (higher low) تشکیل دهند؟ در ادامه با تحلیل رمزارزهای بیت کوین، اتریوم و بایننس کوین با شما همراه خواهیم بود.

بیت کوین

بیت کوین در 26 ژوئن از قیمت 22,000 دلار ریزش کرد. این امر حاکی از احساسات منفی در بازار است و معامله گران پس از هر رشد جزئی به فروش بیت کوین می پردازند. خرس ها تلاش خواهند کرد تا قیمت را به سطح روانی 20,000 دلار برسانند.

در صورت حمایت خریداران، قیمت می تواند از 20,000 دلار برگردد. این اتفاق ممکن است باعث شود قیمت به مدت چند روز بین محدوده 20,000 تا 22,000 دلار نوسان کند.

اولین نشانه بازگشت، شکست و بسته شدن قیمت در بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه (EMA) (22,890 دلار) خواهد بود. در این صورت قیمت می تواند تا سطح 50% فیبوناچی اصلاحی در قیمت 24,693 دلار صعود کند.

این سطح می تواند دوباره به عنوان یک مقاومت عمل کند، اما اگر گاوها بر این مانع غلبه کنند، این احتمال وجود دارد که بیت کوین به میانگین متحرک ساده 50 روزه (SMA) (27,150 دلار) برسد. گاوها باید قیمت را به بالاتر از این سطح برسانند تا این احتمال افزایش یابد که قیمت به کف نهایی خود رسیده است.

اتریوم

اتریوم در 26 ژوئن به میانگین متحرک نمایی 20 روزه (1,300 دلار) رسید، اما خریداران نتوانستند قیمت را در بالای این مقاومت تثبیت کنند.

اگر قیمت از سطح فعلی کاهش یابد، خرس‌ها سعی خواهند کرد قیمت اتریوم را به 1050 دلار برسانند. این سطح مهمی است که باید مراقب آن بود، زیرا شکستن زیر آن می‌تواند نشان دهد که خرس‌ها کنترل را در دست دارند.

از طرف دیگر، اگر قیمت از سطح فعلی یا 1,050 دلار افزایش یابد، گاوها سعی خواهند کرد اتریوم را به بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه برسانند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، قیمت می تواند تا سطح 1,700 دلار افزایش یابد. بسته شدن قیمت در بالای این مقاومت می تواند نشان دهنده شروع یک روند صعودی جدید باشد.

بایننس کوین

بایننس کوین (BNB) از 24 ژوئن به متحرک نمایی 20 روزه (241 دلار) چسبیده است. این نشان می دهد که خرس ها از سطح دفاع می کنند اما گاوها هنوز تسلیم نشده اند زیرا پیش بینی یک حرکت بالاتر را دارند.

اگر خریداران قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه برسانند، BNB می تواند به SMA 50 روزه (277 دلار) برخورد کند. این سطح ممکن است دوباره به عنوان یک مانع سخت عمل کند، اما در صورت عبور، قیمت می تواند تا 350 دلار صعود کند.

در عوض، اگر قیمت از سطح فعلی کاهش یابد، BNB می‌تواند تا 211 دلار ریزش کند. این سطح مهمی است که باید به آن توجه داشت، زیرا بازگشت مجدد از آن نشان می‌دهد که گاوها در تلاش برای تشکیل یک کف بالاتر (higher low) هستند. اما اگر قیمت موفق نشود این سطح را بشکند، بایننس کوین می‌تواند حمایت مهم 183 دلار را دوباره تست کند.

دیدگاهی برای این خبر منتشر نشده
userPic
در پاسخ به دیدگاه #
بالا