قیمت بیت کوین به سطح ۲۰ هزار دلار بازگشت؛ نظر تحلیلگران چیست؟

۱۸۵ ۰ ۰ دیدگاه

بیت کوین، ساعاتی پیش توانست به سطح 20,440 دلار بازگردد و در 24 ساعت گذشته بیش از 6 درصد افزایش یافته است.

آرتور هیز (Arthur Hayes)، مدیرعامل سابق صرافی بیتمکس (BitMEX) در توییتی با انتشار تصویری از بازار سبز رمزارزها نوشت آیا (اصلاح قیمت) به پایان رسیده است؟

بیت کوین در سه ماه گذشته، بدترین دوران خود را در بیش از یک دهه گذشته به ثبت رسانده و بیش از نیمی از ارزش خود را از دست داده است.

در حالی که بسیاری از سیگنال های تکنیکال نشان می دهند بیت کوین کف نهایی خود را تشکیل داده است، تحلیلگرانی نیز وجود دارند که همچنان مردد هستند.

راس می‌فیلد (Ross Mayfield)، تحلیلگر استراتژی سرمایه‌گذاری در شرکت خدمات مالی آمریکایی بایرد (Baird)، اخیراً به خبرگزاری بلومبرگ گفت که قیمت بیت‌کوین می‌تواند بسیار کمتر شود. وی توضیح داد که بیت کوین در حال حاضر با یک محیط چالش برانگیز سر و کار دارد.

یاسین الماندجرا (Yassine Elmandjra) از شرکت سرمایه گذاری آرک اینوست (Ark Invest) مدعی شد که اگر فدرال رزرو ایالات متحده به افزایش نرخ بهره ادامه دهد، بیت کوین همچنان ریزش می کند.

همین دیدگاه توسط می فیلد نیز تکرار شده است. او می گوید که سیاست پولی بانک مرکزی می تواند میل سرمایه گذاران برای خرید دارایی های ریسکی را کاهش دهد.

تحلیلگران شرکت گلسنود (Glassnode) معتقدند این موضوع به این بستگی دارد که آیا سرمایه‌گذاران بزرگ بتوانند این ناحیه را حفظ کنند یا نه.

برت مانستر (Brett Munster)، از حامیان قدیمی ارزهای دیجیتال، به این واقعیت اشاره کرد که پذیرش بیت‌کوین با وجود سقوط قیمت، همچنان باقی می ماند و این چرخه در مقایسه با سال 2018 متفاوت است.

دیدگاهی برای این خبر منتشر نشده
userPic
در پاسخ به دیدگاه #
بالا