اتریوم به آپدیت نهایی خود نزدیک می شود؛ نظر تحلیلگران درباره قیمت آن چیست؟

۲۱۱ ۰ ۰ دیدگاه

شبکه اتریوم (ETH) این هفته پس از اتمام موفقیت آمیز بروزرسانی مرج (Merge) در شبکه آزمایشی عمومی سپولیا (Sepolia)، یک قدم به انتقال اثبات سهام (PoS) نزدیک شد.

داده‌های وب سایت تریدینگ ویو (TradingView) حاکی از آن است که پس از اجرای آپدیت در سپولیا در 6 ژوئیه، قیمت اتریوم در تاریخ 8 جولای تا حدود 1280 دلار رسید، اما در 10 جولای به سمت 1153 ریزش کرد.

نمودار روزانه قیمت اتریوم

تحلیلگران با توجه به اینکه به مرحله نهایی انتقال شبکه اتریوم به اثبات سهام نزدیک می شویم، دیدگاه خود را نسبت به قیمت در کوتاه مدت ارائه داده اند.

منتظر پولبک تا 1020 دلار باشید

کریپتو فراس (Crypto Feras) نمودار زیر را که در آن حمایت 1280 دلاری به سمت پایین شکسته شده منتشر کرد و نوشت:

اقدام اخیر قیمت اتریوم که به دنبال آپدیت موفقیت آمیز مرج در سپولیا انجام شد، در حال حاضر اتریوم شفافیت بیشتری نسبت به بیت کوین دارد.

نمودار 2 ساعته قیمت اتریوم

کریپتو فراس گفت:

رفتار قیمت همچنان نشان دهنده عدم توانایی در تشکیل سقف جدید است. احتمال وقوع الگوی پرچم صعودی وجود دارد. اگر قیمت به پایین‌تر از خط حمایت پرچم برسد، 1020 دلار در راه است.

هشدار سقف دوقلو

از دیدگاه Profit Blue، تحلیلگر فعال در توییتر، احتمال شکل گیری یک الگوی نزولی وجود دارد. وی هشدار داد که "هم بیت کوین و هم اتریوم در حال تشکیل الگوی سقف دوقلو (double top) هستند.

نمودار 4 ساعته قیمت اتریوم

Blue said گفت:

احتمالاً شاهد سقوط بیشتری باشیم، به سطوح مهم در این نمودار توجه کنید.

بر اساس نمودار ارائه شده، سطوح اصلی حمایت در قیمت های 1170 دلار، 1043 دلار و 941 دلار هستند.

تشکیل الگوی مثلث صعودی

به طور کلی، قیمت اتریوم در چند هفته گذشته در محدوده بین 1050 تا 1245 دلار معامله شده است. نیکا دشیمارو (Nika Deshimaru)، در توییتی سطوح حمایت و مقاومت اصلی را برای اتریوم مشخص کرد.

حمایت/مقاومت هفتگی برای اتریوم: ~1050/1200

حمایت/مقاومت ماهانه برای اتریوم: ~1100/1700

حمایت/مقاومت روزانه ~ 1130/1245

همانطور که توسط Deshimaru مشخص شده است، خریداران اگر بخواهند قیمت را به طرف بالا بکشند، مقاومت 1200 دلاری باید شکسته شود. این در حالی است که خرس ها به دنبال میانگین متحرک نمایی(EMA) 21 روزه هستند که به عنوان مقاومت عمل می کند.

دیدگاهی برای این خبر منتشر نشده
userPic
در پاسخ به دیدگاه #
بالا