اکنون می توان تمام محصولات تسلا را از طریق دوج کوین خرید؛ رشد قیمت دوج کوین

۲۴۳ ۰ ۰ دیدگاه

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در توییتر اعلام کرد که مشتریان اکنون می توانند محصولات این شرکت را با دوج کوین (Dogecoin) خریداری کنند.

شرکت تولیدکننده محصولات صنایع هوافضایی اسپیس ایکس (SpaceX)، به مدیریت ماسک نیز امکان پرداخت کالا را با دوج کوین در آینده نزدیک فراهم خواهد کرد.

شرکت تسلا در ماه ژانویه اعلام کرده بود که مشتریانش می‌توانند خرید اقلام منتخب از جمله موتور چهار چرخ Cyberquad را با این میم کوین آغاز کنند. با این حال، اکنون همه محصولات با رمزارز دوج قابل خرید خواهند بود.

قیمت دوج کوین بلافاصله پس از توییت ماسک، از کف 0.076 دلاری به 0.09 دلار رسید و رشد 15.8٪ را به ثبت رساند. البته در زمان نگارش این خبر، قیمت دوج کوین مقداری اصلاح کرده و به 0.083 دلار رسیده است. این دومین باری است که ماسک در 24 ساعت گذشته در مورد ارز دیجیتال مورد علاقه خود توییت می زند.

در حالی که عملکرد قیمت دوج کوین در سال 2022 بسیار بد بود، ماسک که همچنان ثروتمندترین فرد روی زمین است، به حفظ آن کمک می کند. در ماه مارس، رئیس تسلا تأیید کرد که این میم کوین را نفروخته است.

ایلان ماسک همچنین در مسیر تصاحب توییتر است که به عنوان یک ترقی برای دوج کوین محسوب می شود. ماسک پیش از این پیشنهاد کرده بود که DOGE را به عنوان یک گزینه پرداخت در رسانه های اجتماعی تاثیرگذار اضافه کنند تا کاربران بتوانند هزینه اشتراک اکانت پریمیوم خود را با این میم کوین پرداخت کنند.

دیدگاهی برای این خبر منتشر نشده
userPic
در پاسخ به دیدگاه #
بالا