پس از منتفی شدن خرید توییتر، چه انتظاری از قیمت دوج کوین می رود؟

۱۸۳ ۰ ۰ دیدگاه

دوج کوین در طول سال 2021 یکی از پربازده ترین رمزارزها بود و با موفقیت خود توانست برای مدتی بازار میم کوین ها را داغ کند. با نزولی شدن بازار ارزهای دیجیتال، توجهات مثل سابق بر روی این رمزارز نیست. با این وجود، دوج کوین همواره حمایت زیادی از ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا دریافت کرده است، اما رخ دادن یک اتفاق جدید می تواند به عنوان یک محرک منفی برای دوج کوین عمل کند.

طبق گزارش ها ایلان ماسک از خرید توییتر منصرف شده است. این چه تاثیری بر قیمت دوج کوین دارد؟ خب، ماسک قبلا حمایت خود را از این میم کوین اعلام کرده بود. به محض اینکه ماسک پیشنهاد خود را برای خرید توییتر ارائه کرد، این شایعه بوجود آمد که او دوج کوین را به ارز رسمی توییتر تبدیل خواهد کرد.

اکنون که ماسک برنامه خرید توییتر را پس گرفته، سرنوشت دوج کوین بار دیگر با عدم اطمینان مواجه شده است. با این حال قیمت DOGE ساعاتی پس از اعلام خروج ماسک از این معامله، با واکنش منفی مواجه نشد و چندان تغییری نکرده است.

قیمت دوج کوین از اول جولای تاکنون نوسان چندانی نداشته است. شاخص قدرت نسبی (RSI) آن در محدوده 50 درصد قرار دارد در حالی که شاخص گردش پول (MFI) مقداری خروجی ثبت کرده است. این امر به ویژه پس از آنکه قیمت برای مدت کوتاهی به منطقه توزیع MFI در بالای 80 رسید، انتظار می رفت. 

بسیاری از سرمایه گذاران در مورد عملکرد دوج کوین محتاط هستند. در تاریخ بین 8 تا 9 جولای، شاهد کاهش قابل توجهی در آدرس‌های فعال 24 ساعته از 133,670 به 128,960 آدرس بودیم. همچنین فعالیت نهنگ ها نیز کاهش یافته و از 21 تراکنش در 7 جولای به 5 تراکنش از جانب نهنگ ها تا 8 جولای کاهش یافت.

توزیع عرضه DOGE نشان می دهد که یک جنگ بین دسته های مختلف نهنگ ها وجود دارد. برای مثال، آدرس‌هایی که بین یک میلیون تا 10 میلیون دوج کوین دارند، از 26 ژوئن به فروش دارایی خود پرداخته اند، در حالی که آدرس‌هایی که بین 10,000 تا یک میلیون دوج کوین دارند، در همین دوره خرید کرده اند.

آدرس هایی که بیش از 10 میلیون کوین دارند، کمترین فعالیت را در دو هفته گذشته داشته اند. موجودی آنها اندکی افزایش یافته و این مهم است زیرا به این معنی است که آنها دارایی خود را به شدت نفروخته اند. در نتیجه میتواند نشانه مثبتی در کوتاه مدت باشد.

دیدگاهی برای این خبر منتشر نشده
userPic
در پاسخ به دیدگاه #
بالا