پروژه های مالی غیرمتمرکز طی ۱۰ سال آینده از امور مالی متمرکز پیشی می گیرد

۲۲۰ ۰ ۰ دیدگاه

چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیرعامل صرافی بایننس پیش‌بینی کرد که طی 10 سال آینده، پروژه‌های غیرمتمرکز بلاک چین از پروژه های مالی متمرکز (CeFi) و صرافی‌های متمرکز (CEX) پیشی خواهد گرفت.

من فکر می‌کنم که تا پنج یا 10 سال آینده، صرافی‌های غیرمتمرکز از صرافی‌های متمرکز بزرگتر خواهند شد... همچنین می‌توانم بگویم که حداکثر تا 10 سال آینده، صرافی های غیرمتمرکز (DEX) و امورمالی غیرمتمرکز بزرگتر از CeFi می شوند.

ژائو در ادامه گفت با وجود اینکه معتقد است پروتکل‌های متمرکز ارز دیجیتال در نهایت در رقابت با پروتکل‌های غیرمتمرکز شکست می خورند، اما همچنان به آینده‌ای اعتقاد دارد که در آن بتوانند در کنار هم ادامه دهند، زیرا بسیاری از افراد همچنان روش‌های سنتی را برای دسترسی به حساب‌های خود ترجیح می‌دهند.

فکر می‌کنم زمان زیادی طول می‌کشد تا صرافی‌های متمرکز به نقطه صفر برسند. پنج [یا] 10 سال طول می‌کشد تا دیفای بزرگ‌تر از صرافی‌های متمرکز شود و صرافی‌های متمرکز برای چندین دهه دیگر نیز به ایفای نقش خود در بازار ادامه خواهند داد.

وی همچنین گفت:

هنوز افراد زیادی هستند که با استفاده از ایمیل و رمز عبور راحت تر هستند. اگر از نسل والدین من بپرسید، آنها ترجیح می‌دهند به جای استفاده از یک یو‌اس‌بی برای پشتیبان‌گیری رمزگذاری‌شده از کلیدهای خصوصی خود از ایمیل و پسورد استفاده کنند. فکر می‌کنم این فناوری تا حدی پیشرفت می کند که استفاده از روش غیرمتمرکز بسیار راحت تر خواهد شد. در واقع استفاده از آن ساده تر است زیرا نیازی به انجام احراز هویت ندارید. شما مجبور نیستید همه این فرآیندهای بسیار خسته کننده را انجام دهید و بر روی کیف پول خود کنترل دارید.»

دیدگاهی برای این خبر منتشر نشده
userPic
در پاسخ به دیدگاه #
بالا