احتمال کاهش ۳۰ درصدی قیمت آلتکوین ها

۱۷۱ ۰ ۰ دیدگاه

Rekt Capital، معامله‌گر و تحلیلگری که ترجیح می‌دهد ناشناس باقی بماند، نظر خود را در مورد آینده‌ آلتکوین‌ها ارائه کرد. به گفته این تحلیلگر، اگر آلتکوین ها در مبارزه برای غلبه بر سطوح مقاومت مهم شکست بخورند، ممکن است ریزش بزرگ دیگری در انتظار آنها باشد. قیمت آلتکوین ها می تواند تا 30 درصد دیگر کاهش یابد. به گفته Rekt Capital، بیت کوین (BTC)، بر اساس داده ها، فروش بیش از حد را نشان می دهد.

شاخص Total 2 آلتکوین ها چگونه وضعیت فعلی را توصیف می کند؟

برای ارزیابی وضعیت کلی آلتکوین ها همیشه لازم نیست به مدل های آماری پیچیده متوسل شد. شاخص Total 2 که شامل مجموع ارزش بازار تمام رمزارزها به غیر از بیت کوین است و میانگین وزنی سرمایه اتریوم، بایننس کوین، لایت کوین، ریپل، کاردانو و پولکادات و سایر آلت‌کوین‌ها را دنبال می‌کند، می‌تواند در این مورد نیز مفید باشد.

بنابراین، این شاخص نشان می دهد که پس از فاز دوم جذب سرمایه که در دو هفته اول ماه ژوئن به طول انجامید، آلتکوین ها به یک محدوده نوسانی حدود 100 میلیارد دلاری رسیده اند. پیش از این آلتکوین ها دو بار تلاش کردند تا مقاومت 540 میلیارد دلاری را بشکنند اما موفق به انجام اینکار نشدند. در حال حاضر آلتکوین ها در میانه یک محدوده کم نوسان قرار گرفته اند.

منظور Rekt Capital زمانی روشن می شود که به وضعیت آلتکوین ها از ماه می تا ژوئن توجه کنیم. در آن زمان، پس از اولین فروش عمده، آلتکوین ها نیز در یک محدوده قیمتی گیر افتادند و به‌مدت یک ماه نتوانستند از آن خارج شوند اما پس از آن ارزش بازار آن حدود 30 درصد کاهش یافت.

فاز انباشت اول تقریبا یک ماه ادامه داشت و فاز دوم نیز به پایان خود نزدیک می شود. باید ببینیم که دوبار تاریخ تکرار خواهد شد یا خیر.

دیدگاهی برای این خبر منتشر نشده
userPic
در پاسخ به دیدگاه #
بالا