گرگ وال استریت: ارزهای دیجیتال با ارزش بازار پایین مثل سهام های کم ارزش هستند

۲۱۱ ۰ ۰ دیدگاه

جردن بلفورت (Jordan Belfort)، دلال سابق سهام که به "گرگ وال استریت" شناخته می شود، ارزهای دیجیتال با ارزش بازار پایین را به دلیل نوسان شدید قیمت آنها با سهام های پنی مقایسه کرده است.

سهام پنی به سهام های بسیار سوداگرانه با قیمت زیر 1 دلار از شرکت های کوچک و ناشناخته گفته می شود. به طور کلی آنها سودهای زیادی برای سرمایه گذاران به همراه دارد یا به شدت سقوط می کنند.

ظهور بلفورت در دهه 90 و در نهایت همکاری با کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC)، تا حدی به دلیل معاملات دلالی برای این سهام بود.

بلفورت در طی مصاحبه ای با Yahoo Finance در 27 اوت گفت که این نوع سرمایه گذاری ها دارای چرخه قابل پیش بینی یکسانی هستند که می تواند بازدهی زیادی داشته باشد اما همچنین می تواند سرمایه گذارانی را که در زمان مناسب پول خود را نقد نکنند، دچار ضرر کند.

بلفورت در ادامه خاطرنشان کرد که افراد تنها در صورتی باید در ارزهای دیجیتال با مارکت کپ پایین سرمایه‌گذاری کنند که مایلند مقدار کمی از سبد خود را به قمار اختصاص دهند. به اعتقاد او اینگونه از رمزارزها هرگز نباید در دسته سرمایه‌گذاری های جدی قرار گیرند.

گرگ وال استریت همچنین بیان کرد که بیت کوین و اتریوم به دلیل عوامل بنیادی قوی، به عنوان سرمایه گذاری های بلندمدت خوب محسوب می شوند. او اظهار داشت که به دلیل پتانسیل بیت کوین برای تبدیل شدن به یک ذخیره ارزش و پناهگاه امن در مقابل تورم پس از بلوغ بیشتر بازار در آینده، علاقه خاصی به این رمزارز دارد.

بلفورت یکی از چهره‌های محبوب در فضای سرمایه‌گذاری است که در چند سال گذشته دیدگاه خود را نسبت به ارزهای دیجیتال 180 درجه تغییر داده است.

در فوریه 2018، بلفورت پیش‌بینی کرد که قیمت بیت‌کوین در نهایت به صفر می‌رسد و به دلیل کوچک بودن بازار در آن زمان، این دارایی را برای دستکاری و کلاهبرداری مناسب دانست.

بلفورت درباره تغییر احساسات خود به Yahoo Finance گفت که در مورد صفر شدن بیت کوین اشتباه می کند. او گفت در حالی که هنوز در مقابل اکثر انتقادات خود می ایستد، پذیرش رو به رشد بیت کوین و ارزهای دیجیتال، همراه با درک اینکه این بخش به طور کامل ممنوع نخواهد شد، در نهایت نظر او را تغییر داد.

دیدگاهی برای این خبر منتشر نشده
userPic
در پاسخ به دیدگاه #
بالا