کاهش شدید کارمزد اتریوم؛ بهترین فرصت برای فعالیت در این شبکه

۱۷۶ ۰ ۰ دیدگاه

اتریوم (ETH) در طول سقوط فعلی بازار با اصلاحات شدید روبرو شده است. در حالی که قیمت اتریوم همچنان با سطح 2,000 دلاری درگیر است، داده های آن چین (on-chain) به افزایش احتمالی قیمت در کوتاه مدت اشاره دارند.

براساس اطلاعات شرکت تحلیل داده های آن چین سانتیمنت (Santiment) میانگین کارمزدهای گس (gas) اتریوم بسیار پایین است و در زمان انتشار این اطلاعات، تنها ۲.۵۴ دلار برای هر تراکنش است. در واقع این کمترین مقدار از جولای 2021 است. در گذشته هر هنگام که میانگین تراکنش ها به زیر 5 دلار کاهش یافته، قیمت اتریوم افزایش یافته است.

داده های آن چین نشان می دهد که اتریوم اخیراً تحت انباشت قوی بوده است. موجودی کل نهنگ هایی که در کیف پول خود بین 10 تا 100 هزار اتریوم دارند، از 28.3 میلیون اتریوم در ماه مارس به 29.0 میلیون اتریوم رسیده‌است.

این بدان معناست که نهنگ ها بیش از 700 هزار اتریوم به ارزش تقریبا 1.4 میلیارد دلار خریداری کرده اند. این آدرس‌های نهنگ در حال حاضر نزدیک به یک چهارم کل عرضه اتریوم را در اختیار دارند.

برخی تحلیلگران پیش بینی می‌کنند که پس از سقوط اخیر قیمت، ممکن است یک افزایش نسبی در بازار کریپتو ایجاد شود. اگر کندل روزانه اتریوم بتواند بالای 2,000 دلار بسته شود، قیمت اتریوم احتمال دارد تا 2,300 دلار برسد.

دیدگاهی برای این خبر منتشر نشده
userPic
در پاسخ به دیدگاه #
بالا